چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، در پیامی گفت: رژیم آل خلیفه و آل سعود باید رفتاری عاقلانه از خود نشان دهند و بدانند این جسارت‌ها بدون پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله موسوی جزایری در پیامی جنایت ننگین رژیم عربستان نسبت به شهادت ۳۷ نفر از علما و جوانان بی‌گناه و مظلوم شیعه و جسارت‌های وزیر خارجه بحرین را محکوم کرد. متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلا (۲۳ احزاب)

با غم و اندوه فراوان خبر اعدام جمعی از شیعیان مظلوم عربستان به دست جاهليت عصر و همدستانش موجب تأسف و تألم این‌جانب گردید.

إن‌شاءالله دست قدرت الهی از آستین غیب بیرون خواهد آمد و آل‌سعود را به کیفر جنایت‌هایشان خواهد رساند و بحول و قوه الهی آن روز بسیار نزدیک است «إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيداً وَ نَراهُ قَرِيباً»

این‌جانب با تسلیت و تبریک به خانواده‌های معظم شهدا، از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان مسئلت دارم.

همچنین جسارت‌های وزیر خارجه بحرین به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای و همچنین به عالم مجاهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مقتدی صدر که موجی از خشم و نگرانی در مردم عراق و ایران ایجاد کرده است را محکوم می‌کنیم.

رژیم آل خلیفه و آل سعود باید رفتاری عاقلانه از خود نشان دهند و بدانند این جسارت‌ها بدون پاسخ نمی‌ماند.

سید محمدعلی موسوی جزایری

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha