پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اقتدار

حوزه/ به توفیق الهی انقلاب اسلامی خواهد توانست به همه‌ی اهداف والایی که ترسیم کرده است برسد؛ به‌وسیله‌ی شما جوان ها، به‌وسیله‌ی نسل مؤمنی که امروز در کشور بحمدالله پراکنده است و وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

 

- جوان مؤمن انقلابی

 

ملّت ایران توانست نظام پادشاهی را که شجره ‌ی خبیثه ‌ی دیرپایی بود در این کشور، قلع کند و دور بیندازد؛ در حالی‌ که آمریکا پشتیبانش بود، اروپا پشتیبانش بود، همین مرتجعین منطقه پشتیبانش بودند.

در دنیایی که کفر و الحاد و بی‌ اعتقادی و بی ‌مبالاتی در آن موج می زند، توانست یک حکومتی را بر اساس ارزش ها به‌ وجود بیاورد؛ توانست این حکومت را حفظ کند؛ توانست این نظام جمهوری اسلامی را با همه‌ی ابعادش در این کشور نگهبانی کند و نگهداری کند و حفظ کند و روز به ‌روز توسعه بدهد؛ توانست عوامل و عناصر قدرت و اقتدار را برای این نظام به ‌وجود بیاورد.

یکی از عناصر اقتدار، علم است، یکی از عناصر اقتدار، توانایی‌ های نظامی است، یکی از عناصر اقتدار، توانایی نفوذ در افکار و اندیشه ‌های ملّت های دیگر است؛ اینها را توانست به‌ وجود بیاورد برای خودش، چطور شما می گویید نمی تواند؟ بعد از این هم همین‌ است؛ بعد از این هم به توفیق الهی انقلاب اسلامی خواهد توانست به همه‌ی اهداف والایی که ترسیم کرده است برسد؛ به‌وسیله‌ی شما جوان ها، به‌وسیله‌ی نسل مؤمنی که امروز در کشور بحمدالله پراکنده است و وجود دارد.

 

بیانات در دیدار بسیجیان - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha