سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آل سعود

حوزه/ حجت الاسلام حسین پور با اشاره به این که عربستان سعودی و آمریکا امروز مهم ترین حامیان تروریستم در جهان محسوب می شوند، گفت: این دو کشور جنایت کار با حمایت های مالی و تسلیحاتی جهان را به آشوب کشاندند و کشورهای منطقه را ویران کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حسین تقی پور، مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب بابل، امروز در نشست محکومیت جنایت اخیر آل سعود که در این مدرسه علمیه برگزار شد، عربستان را بزرگترین دولت تروریستی جهان معرفی کرد و گفت: سعودی ها در حالی 37 نفر را به جرم فعالیت های تروریستی اعدام کردند که خود بزرگترین حامی تروریست در جهان هستند.

وی با بیان این که در میان این افراد 32 نفر از اعدامی ها شیعه، رجال دین و طلاب علوم دینی بودند، افزود: این اقدام سعودی ها ثابت کرد که آنها به هیچ اصول و مرامی پایبند نیستند.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که وهابیت در عربستان با تروریستم پیوند عمیقی دارد، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از کشورهای جهان از حمایت مالی سعودی ها از گروه های تروریستی وهابی در منطقه و سایر نقاط جهان با خبر هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران به سیاست های دوگانه آمریکایی ها در برابر ایران و عربستان سعودی اشاره کرد و با بیان این که سعودی ها با چراغ سبز و حمایت آمریکایی ها هر جنایتی را در منطقه مرتکب می شوند، گفت: امروز این رژیم فاسد مسؤول کشتار صد هزار انسان بی گناه در خاورمیانه است.

مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب با بیان این که آمریکایی ها به خاطر فروش تسلیحات نظامی خود به عربستان سعودی، چشم خود را به روی هر جنایتی از سوی این کشور بسته اند، افزود: کشورهای غربی که در برابر کوچکترین مسأله در ایران شروغ به موضع گیری می کردند به راحتی در برابر جنایت های آشکار سعودی ها زبان به دهان می گیرند.

حجت الاسلام حسین پور با اشاره به این که عربستان سعودی و آمریکا امروز مهم ترین حامیان تروریستم در جهان محسوب می شوند، گفت: این دو کشور جنایت کار با حمایت های مالی و تسلیحاتی جهان را به آشوب کشاندند و کشورهای منطقه را ویران کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند سعودی ها یک نظام قرون وسطایی هستند، افزود: آنها حتی شیعیان را به جرم عقاید مذهبی محاکمه و اعدام می کنند.

مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب با بیان این که آمریکایی ها این بار نیز که مدعی دفاع از حقوق بشر است در برابر جنایت آشکار سعودی ها لال شده است، بیان داشت: کشورهای غربی باید به این سکوت مرگبار خود در برابر جنایت های سعودی ها پایان دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وضعیتی که امروز سوریه، عراق، افغانستان، یمن و برخی دیگر از کشورهای اسلامی دارند به دلیل سیاست های آمریکا و سعودی ها در منطقه است، خاطرنشان کرد: همه گروه های ترویستی که امروز در منطقه حضور دارند نتیجه حمایت های سعودی ها و آمریکایی ها هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha