چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
بازدید آیت الله اعرافی از مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شهرستان شادگان

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه کشور، به منظور بررسی وضعیت روستاهای سیل‌زده شهرستان شادگان ضمن حضور در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) از اتاق کنترل وضعیت مناطق سیل‌زده اطراف این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در جریان سفر به مناطق سیل‌زده خوزستان، از مدرسه علمیه امام کاظم (ع) شادگان بازدید کرد.

آیت الله اعرافی، در این بازدید پس از حضور در اتاق کنترل وضعیت مناطق سیل‌زده اطراف این شهرستان، از فعالیت‌های علمی آموزشی و روند ساخت کتابخانه و بخش اداری مدرسه علمیه امام کاظم(ع) مطلع شد.

همچنین در این بازدید، حجت‌الاسلام فرامرزی، گزارشی از تعداد اساتید و طلاب این مدرسه علمیه ارائه کرد و گفت: ۷۰ نفر از طلاب انقلابی و ۱۱ استاد فاضل در سطح یک و دو حوزوی در این مدرسه در حال تعلیم و تعلم علوم حوزوی می‌باشند.

همچنین آیت الله اعرافی در این بازدید، در جریان کمی و کیفی فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه امام کاظم (ع) در مناطق سیل‌زده قرار گرفت.

نکته قابل توجه این بازدید، اطلاعات دسته‌بندی شده، کامل و دقیق اتاق وضعیت کنترل روستاهای سیل‌زده اطراف شهرستان شادگان در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) و همچنین توجه به مباحث رسانه‌ای و مقابله با جنگ روانی دشمن در بحران سیل بود.

همچنین بخشی از دستاوردهای رسانه‌ای این مدرسه که برای مقابله با شایعات مجازی تولید و منتشرشده بود به سمع و نظر آیت الله اعرافی رسید.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور پس از ارائه گزارش حجت‌الاسلام فرامرزی، ضمن ابراز خشنودی از حضور قابل تقدیر مدرسه علمیه امام کاظم(ع) در عرصه علم و جهاد گفت: قطعاً حضور طلاب و فضلای این مدرسه علمیه در میدان خدمت به مردم مؤثر و موجب جلب قلوب مردم خواهد بود و من در مقابل این همه تلاش شما کلامی جز تقدیر و افتخار نخواهم داشت.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha