جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 490419
۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
۱

حوزه / از تاکید مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به نشر اندیشه شهید مطهری تا برگزاری طرح میثاق طلبگی۲ در ارومیه از مهم‌ترین اخبار فرهنگی آذربایجان‌غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، در نشست خبری با رسانه‌ها که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد اظهار داشت: رسانه‌ها باید تلاش کنند اندیشه‌های شهید مطهری در جامعه نشر یابد که این امر از ضربه زدن دو جریان نفاق خواص و جهل عوام به پیکره اسلام جلوگیری می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای  آذربایجان‌غربی گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در سپاه شهدا صورت گرفته است این بوده که با برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مختلف در سپاه اندیشه شهید مطهری به بسیجیان و نظامی‌ها بیان شده است و دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از فرماندهان سپاه و بسیجیان و دیدار با نماینده ولی فقیه از جمله اقدامات دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه در سال جدید بوده است.

جوانان دوره‌های روز نظامی را آموزش ببینند

حجت الاسلام محمدرضا جباری امام جمعه شوط در بازدید از میدان تیر بسیج این شهرستان با توصیه به جوانان جهت آموزش دوره‌های به روز نظامی، گفت: تقویت بنیه نظامی از دوران نوجوانی زیربنای استقلال کشور است و جوانان کشور باید با آموزش دوره‌های روز نظامی خود را برای فرادی جامعه و تامین امنیت ملی آماده کنند.

برگزاری دوره سه روزه طرح میثاق دو در ارومیه

دوره سه روزه طرح میثاق طلبگی ۲  ویژه طلاب پایه اول مدارس علمیه آذربایجان‌غربی، در ارومیه خاتمه یافت.

این دوره که به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی برگزار شد با استفاده از اساتید کشوری، اخلاق، قرآن، رواشناسی و علوم حوزوی به مدت سه روز به طلاب پایه اول مدارس علمیه استان آموزش داده شد و بعد از پایان دوره طلاب پایه اول استان مورد ارزیابی قرار گرفته و نتیجه این ارزیابی در پرونده طلاب پایه اول اعمال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha