شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور پیامی شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی روحانی همدانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» متن پیام تسلیت مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم درپی شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی روحانی همدانی به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ﴿سوره آل عمران/۱۶۹﴾

سلام بر حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشته اند. امام خمینی(ره)

 در روزهایی که شاهد فداکاری و از خود گذشتگی سلسله جلیله روحانیت کثرالله امثالهم در استان های سیل زده هستیم و این قشر پاک باخته با تمام توان خود و در نهایت تواضع در حال خدمت رسانی بی وقفه و خالصانه به هموطنان شیعه و اهل سنت خود هستند.

و از طرف دیگر شاهد جنایت بی سابقه رژیم سفاک و جنایتکار آل سعود کسرالله امثالهم در اعدام ۳۷ نفر از افراد بی گناه که طبق اطلاع تعدادی از آنان نیز از روحانیون مظلوم بوده اند هستیم؛

با کمال تأسف دیروز شاهد بودیم که دست چدنی و خائن داعش تکفیری از آستین یکی از اراذل و اوباش سر سپرده و خودفروخته خارج شد و یکی دیگر از سربازان پاک باخته حضرت ولی عصر ارواحنا فداء یعنی حجت الاسلام والمسلمین شهید مصطفی قاسمی را به شهادت رساند و محاسن شریف این شهید مدافع مکتب را مانند مولا و مقتدایش امیرالمومنین به خون سرش آغشته کرد.

مجمع نمایندگان استان همدان شهادت این روحانی عزیز را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان(عج)، مقام معظم رهیری(مدظله)، جامعه روحانیت و خانواده این عزیز از دست تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام میدارد.

۱- ما اساتید، طلاب و فضلای استان همدان تا آخرین قطره خون راه شهیدان گلگون کفن را ادامه داده و از انقلاب اسلامی و رهبری معظم قاطعانه حمایت خواهیم کرد.

۲- با توجه به اخبار رسیده مبنی بر به درک واصل شدن قاتل از مسئولین قضائی و انتظامی می خواهیم تا هم دستان این جنایت کار را نیز شناسائی و به اشد مجازات برسانند.

۳- لازم است تا مسئولین مربوطه با هوشیاری و برنامه ریزی از تکرار چنین جنایاتی پیشگیری نمایند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

۱۳۹۸/۲/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha