جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ملک شهر

حوزه/ نشست سیاسی با موضوع «عزت و اقتدار کشور در گرو عمل به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب» در مدرسه علمیه اهل البیت(ع) ملک شهر برگزار شد.

رمضانعلی غلامرضایی، در نشست سیاسی  با موضوع «عزت و اقتدار کشور در گرو عمل به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب» که در مدرسه علمیه اهل البیت(ع) ملک شهر برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم نتیجه 56 سال مجاهدت و مبارزه رهبر معظم انقلاب است. از سال 41 که نهضت امام خمینی(ره) کلید خورد و حضرت آقا در  بطن مبارزه بودند. این بیانیه عصاره ای دارد که افتخار به گذشته و امید به آینده است. اگر بخواهیم در آینده خوب گام برداریم باید گذشته را خوب بشناسیم، درست است که ما مشکل داشته ایم، فراز و نشیب داشته ایم اما باید نگاه کنیم ببینیم امریکا با سودان و مصر و لیبی چه کرد؟ 

وی افزود:  باید گذشته را بشناسیم و به آن افتخار کنیم و از برکات انقلاب؛ حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور است، با اینکه جنگ بر ما تحمیل شد اما اجازه ندادیم یک وجب از خاک میهن در دست دشمن بماند.

کارشناس سیاسی ابراز داشت: تأکید رهبر معظم انقلاب بر روحیه انقلابی برای حفظ عزت، امنیت و تکیه بر جوانان است. این یک تجربه و اشرافیت است که حضرت آقا خوب می شناسند. کسانی که در انقلاب بودند و در جنگ امام را یاری کردند، جوانان بودند.

غلامرضایی اذعان داشت:رهبر معظم انقلاب برای ما نقشه راه تعیین کردند و اگر می خواهیم مسیر عزت را طی کنیم باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب عمل کنیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب 16 سال است که روی شعار سال تأکید دارند آن هم شعار اقتصادی. چون مشکل مهم کشور، مشکل اقتصادی است که موجب مشکلات دیگر از جمله بیکاری و طلاق و ... شده است. پس باید در راستای ایجاد اشتغال، کاهش تورم، قطع وابستگی و افزایش ارزش پول ملی گام برداریم لذا شعار سال هم رونق تولید نامگذاری شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا ترامپ سپاه را تروریسم خواند، اذعان داشت: اتفاق نادری افتاد و برای اولین بار در طول تاریخ بشریت نام یک سازمان رسمی در لیست تروریسم قرا می گیرد، اما علت این کار این است که سپاه از عناصر اقتدار جمهوری اسلامی است و فرزندان معتقد ملت گوش به فرمان آقا، روزی در جنگ و روزی در فتنه سیاسی و تهاجم فرهنگی و امروز در کمک به سیل زدگان. عملکرد سپاه عامل ماندگاری سپاه شده است. سپاه ذاتاً وظیفه اش دفاع از مرز نیست وظیفه او ایجاد امنیت در کشور نیست، بلکه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی کار سپاه است که یکی از این دستاوردها نظام جمهوری اسلامی ایران است.

غلامرضایی، عامل دوم تروریست خواندن سپاه را ناکارآمدی آمریکا در منطقه دانست و بیان کرد: طبق گفته ترامپ سپاه پاسداران نمی گذارد ما به اهدافمان برسیم، حاج قاسم به تنهایی برای رویارویی با آنها کفایت می کند چرا؟ چون فرزند ولایت است و مأنوس با قرآن.

کارشناس سیاسی، عوامل دیگر تروریستی خواندن سپاه را  اینگونه برشمرد: ناامن کردن محیط های حضور آمریکا  تقویت هسته های مقاومت، پیشرفت های سپاه در حوزه دفاعی و به ذلت کشاندن عناصر وابسته به آمریکا.

غلامرضایی در پایان در مورد آثار اقدام احمقانه ترامپ، بیان کرد:  این اقدام موجب افزایش محبوبیت سپاه، همراهی مردم در حمایت از سپاه، انسجام بسیج جهانی در سرزمین های اسلامی، مصمم تر شدن سپاه برای مقابله با سناریورهای آمریکا، استقرار تنش های منطقه ای، اثرگذاری منفی در روابط امریکا با کشورهای نزدیک ایران، تقویت توان دفاعی کشور شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha