شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معارفه

حوزه/ مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با حضور آیت الله طباطبایی نژاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه  معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با حضور مدیران مدارس علمیه استان و آیت الله طباطبایی نژاد برگزار شد.

 آیت الله طباطبایی نژاد در این مراسم گفت: با توجه به جدا بودن معاونت های آموزش و پژوهش در سطح کشور و درخواست قم برای جدا کردن این دو معاونت از یکدیگر در حوزه علمیه اصفهان،  حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر خطاط طی جلسات و مشورت های انجام شده به عنوان معاون آموزش و حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی به عنوان معاون پژوهش و مدیریت امور فضلا انتخاب شدند.

و ی با بیان اینکه این تغییرات در جهت پویایی و نشاط هرچه بیشتر در امر مهم آموزش حوزه علمیه اصفهان صورت گرفته است اظهار کرد: برای هر دو معاونت آرزوی توفیق کرده و تذکر می دهم که  آموزش طلاب به بهترین نحو دغدغه مهم حوزه علمیه اصفهان است.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین  محسن جلالی متولد ۱۳۴۲ و در سال ۱۳۶۱ وارد حوزه علمیه اصفهان شد و در طول تحصیل خود از محضر اساتیدی چون آیات اعظام  شب زنده دار، گرامی، وحید خراسانی، هاشمی شاهرودی، محقق داماد و جواد آملی بهره برده است، این استاد حوزه به مدت ۶ سال بر مسند معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان بود و همزمان به عنوان مدرس درس خارج در حوزه علمیه اصفهان فعالیت داشت.

حجت الاسلام و المسلیمن عبدالامیر خطاط  هم که در کارنامه حوزوی خود مدیریت مدرسه علمیه امام صادق(ع) چهارباغ و معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان را داراست، به عنوان معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان مشغول به فعالیت شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha