پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به حضور جهادی طلاب در مناطق سیل زده، گفت: تبلیغ دین خدا فقط به گفتار نیست، باید در عمل هم صورت پذیرد، لذا همین حضور طلاب و روحانیون جهادی در مناطق سیل زده یک تبلیغ موثر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در ایلام حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه شورای نهادهای حوزوی استان ایلام با تبریکانتخاب حجت الاسلام احمدی به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران استان، گفت: این شورا باید به صورت ماهیانه تشکیل شود تا طرح ها، پیشنهادات و مشکلات حوزویان مطرح شود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: یکی از اساسی ترین مشکلات طلاب، بحث معیشت است که با توجه به مشکلات بازار و گرانی هایی اخیر باید برای این مشکل چاره اندیشی کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور جهادی طلاب در مناطق سیل زده، اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه برادران ایلام چندین جلسه برای هماهنگی، اعزام طلاب جهادی  و کمک رسانی به مناطق سیل زده تشکیل داد و مدارس علمیه سراسر استان آماده اسکان مردم سیل زده بودند. همچنین طلاب استان در قالب گروه های جهادی، در همان روز اول حادثه در مناطق سیل زده حضور داشتند

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تقدیر از حضور آیت الله اعرافی ، مدیر حوزه های علمیه کشور در مناطق سیل زده و حضور نماینده ایشان در مناطق سیل زده استان ایلام، گفت:   عدم حضور مسئولین در مناطق سیل زده استان ایلام و بخصوص شهرستان سیروان که چندین روستای آن به زیر آب رفته موجب گله‌ مندی مردم شده و باید به مناطق سیل زده استان توجه ویژه‌ای شود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: تبلیغ دین خدا فقط به گفتار نیست، باید در عمل هم صورت پذیرد، لذا همین حضور طلاب و روحانیون جهادی در مناطق سیل زده یک تبلیغ موثر است.

برپایه این گزارش، در این جلسه مصوباتی برای کاهش مشکلات طلاب، روحانیون و اساتید به تصویب رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha