پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرحوم حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی امام جمعه موقت سابق سمنان

حوزه/ مسئولان استان سمنان، با صدور پیام‌های جداگانه، درگذشت حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی، استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه موقت سابق سمنان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، احمد همتی، نماینده مردم شهرستان‌های، سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید جلال احمد پناهی را تسلیت گفت.

همتی در این پیام آورده است: اینجانب ضمن تسلیت رحلت این روحانی بزرگوار و از خانواده معظم شهیدان احمدپناهی را به بیت مکرم احمدپناهی، علما و روحانیون استان و بخصوص مردم شریف و خداجوی حوزه انتخابیه اینجانب تسلیت عرض می‌نمایم.

خدمات ایشان در مسئولیت ستاد نماز جمعه سمنان و در جایگاه امام جمعه موقت و استاد حوزه، بر کسی پوشیده نخواهد ماند و قطعاً مردم عزیز، قدردان زحمات همه خادمان به اسلام عزیز و ملت شریف خواهند بود.

تسلیت معاون تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان به خانواده مرحوم احمدپناهی

حجت‌الاسلام حسین طوسی، مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج سید جلال احمد پناهی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت وی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

(اِنالِله و اِنا اِلیه راجعون)

با تأسف و تأثر درگذشت مرحوم حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال احمدپناهی استاد حوزه و دانشگاه و استاد سابق شجره طیبه صالحین استان ضایعه‌ای است برای حوزه علمیه، شاگردان و جامعه مذهبی شهرستان به‌ویژه ارکان و گروه‌های تربیتی صالحین که از درس‌ها و مباحث معرفتی، تربیتی، بصیرتی ایشان بهره می‌بردند.

اینجانب تسلیت صمیمانه خود و نیابتا شبکه صالحین استان را به بیت شریف و بازماندگان به‌ویژه والده مکرمه و اخوی بزرگوارشان جناب حجت‌الاسلام سید کاظم احمدپناهی تقدیم داشته و علو درجات آن فقید سعید را در جوار دو برادر شهیدش از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

تسلیت مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان

نبی‌الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، در پیامی رحلت استاد حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرکل کانون استان سمنان به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اذا مات‌العالم ثلم فی‌الاسلام ثلمه لایسدها شیء

رحلت جانگداز فقید سعید، استاد حوزه و دانشگاه، عالم جلیل‌القدر حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال احمدپناهی، برادر بزرگوار شهیدان سرافراز سید مهدی و سید جمال را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر «عج»، نماینده معزز ولی‌فقیه در استان، حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان و مردم شریف شهرستان سمنان و به‌ویژه بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید، علو درجات و هم‌جواری با برادران شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

تسلیت امام جمعه مهدی‌شهر

حجت‌الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدی‌شهر، در پیامی رحلت استاد حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام بارانی در این پیام آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت روحانی بزرگوار و متقی جناب آقای حاج سید جلال احمدپناهی که بخش زیادی از عمر گران‌بهای خویش را در گسترش آموزه‌های الهی و اعتلای ارزش‌های اخلاقی و اسلامی سپری نمودند موجب تألم و تأسف فراوان گردید.

ایشان شخصیتی وارسته، متعهد و باصداقت و از یاران پیشگام انقلاب اسلامی در استان سمنان بودند که سعی فراوانی در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و نیز مردم دردمند این استان را داشتند.

حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال احمد پناهی مدیر اسبق حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان مهدی‌شهر، همواره به تربیت طلاب علوم دینی و ارشاد و هدایت مردم و ترویج اسلام و معارف نورانی اهل‌بیت علیهم‌السلام اشتغال داشت و درگذشت ایشان برای طلاب و روحانیون سمنان و مهدی‌شهر ثلمه و خسارت بزرگ بود.

اینجانب به نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، حوزه علمیه و مردم شریف شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر و علما و فضلای استان سمنان به‌ویژه بیت مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال احمد پناهی تسلیت گفته و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

تجلیل روابط عمومی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان از استاد فقید حوزه

روابط عمومی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان، در پیامی رحلت استاد حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

انّا لِله وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعون

ارتحال عالم ربّانی و انقلابی، مجاهد نستوه، استاد حوزه و دانشگاه حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال احمدپناهی را محضر نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، عموم مردم انقلابی سمنان و خانواده معظم شهدا تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم و رضوان الهی و علوّ درجات ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

تسلیت دفتر نمایندگی آستان قدس در سمنان

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی را تسلیت گفت.

در متن پیام علیرضا خسروی آمده است: خبر ارتحال عالم جلیل‌القدر و مجاهد انقلابی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید جلال احمد پناهی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. آن بزرگوار سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف ائمه هدی علیهم‌السلام و خدمت به اهل علم و عموم مؤمنین صرف نمودند و به حق از خدمتگزاران صادق دین و مذهب بودند.

خدمات آن روحانی وارسته در استان سمنان و دفاع ایشان از ارزش‌های اسلامی، ترویج و نشر معارف نورانی اهل‌البیت علیهم‌السلام و مبارزه با بدعت‌ها و انحرافات و تربیت شاگردانی فاضل، خاطره‌ای ماندگار از آن عالم بزرگوار باقی خواهد گذاشت.

ضمن عرض تسلیت ارتحال این فقیه مجاهد به مردم فرهنگ مدار سمنان، حوزه‌های علمیه، شاگردان و دوستداران آن فقید و بیت مکرم مرحوم، از خداوند متعال برای آن عالم فقید، علو درجات و هم‌نشینی با اولیاءالله و برای بازماندگان معزز، صبر و اجر مسألت دارم.

تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

دکتر نوید دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در پیامی رحلت جانگداز فقید سعید، استاد حوزه و دانشگاه، عالم جلیل‌القدر حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال احمدپناهی، برادر بزرگوار شهیدان سرافراز سید مهدی و سید جمال را تسلیت گفت.

پیام تسلیت دکتر نوید دانائی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت جانگداز فقید سعید، استاد حوزه و دانشگاه، عالم جلیل‌القدر حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال احمدپناهی، برادر بزرگوار شهیدان سرافراز سید مهدی و سید جمال، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و پایداری با اعتصام به حبل‌الله و پیروی از سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام، عمری را به نشر معارف اسلامی پرداختند و طلاب و دانشجویان بسیاری از محضر این عالم جلیل‌القدر کسب فیض نمودند و سرانجام به برادران شهیدش ملحق گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان سمنان به‌ویژه اهالی شهیدپرور شهرستان سمنان و خانواده گرامی به‌ویژه والده مکرمه این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید، علو درجات و هم‌جواری با برادران شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در پیامی رحلت عالم فقید حجت‌الاسلام سید جلال احمد پناهی امام‌جمعه موقت سابق سمنان که براثر بیماری درگذشت را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: رحلت عالم ربانی حجت اسلام سید جلال احمد پناهی امام‌جمعه موقت سابق سمنان، استاد دانشگاه و حوزه، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر مهدی‌شهر و رئیس ستاد نماز جمعه شهر سمنان را به جامعه علمی و عموم مردم استان سمنان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر مسألت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha