جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تسلیت شهادت طلبه همدانی، گفت: چرا نزدیک به دو سال که شخص قاتل در فضای مجازی خشونت را ترویج می‌دهد، با او برخورد نشد؟ چرا فضای مجازی آنقدر رها باشد که افراد شرور بتوانند از آن سوء استفاده کنند؟ نهادهای امنیتی کجا هستند؟ آن‌ها قطعاً توان برخورد با چنین مواردی را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت حجت الاسلام مصطفی قاسمی طلبه همدانی به دست یکی از اشرار، اظهار داشت: اتفاقی که در همدان برای یکی از طلاب مظلوم افتاد، بسیار تلخ است و قلب ملت ایران را جریحه دار کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: شهید قاسمی یک طلبه عادی بود و نه صاحب منصب. او مسئول یک کتابخانه در حوزه علمیه بود، چرا باید جو ناامنی وجود داشته باشد که این طلبه به این راحتی به شهادت برسد.

 وی خطاب به مسؤولان دولتی اظهار داشت: چرا نزدیک به دو سال که این شخص در فضای مجازی خشونت را ترویج می‌دهد، با او برخورد نشد؟ چرا فضای مجازی آنقدر رها باشد که افراد شرور بتوانند از آن سوء استفاده کنند؟ نهادهای امنیتی کجا هستند؟ آن‌ها قطعاً توان برخورد با چنین مواردی را دارند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: خواسته اکید جامعه روحانیت این است که فضای مجازی را کنترل کنند. تا کی نهادهای امنیتی باید دست روی دست بگذارند و مردمی که دوستدار روحانیت هستند باید شاهد چنین حوادث و ناامنی‌هایی باشند. باید جلوی این اتفاقات گرفته شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: کسانی که در فضای مجازی نفرت پراکنی می‌کنند باید نسبت به آنها هم برخورد مقتضی صورت بگیرد؛ افرادی به نام بازیگر و سلبریتی و هرکسی که سواد چندانی ندارد و اطلاعی از روحانیت اصیل و خدمات هزار ساله آنها ندارد نباید سخنان غیر مسئولانه بزند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha