پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور آیت الله اعرافی در جمع نیروهای جهادی در منطقه سیل زده خنافره از توابع شهرستان شادگان

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه کشور، دیروز در بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان، به روستای حدبه از توابع شهرستان شادگان رفت و در جمع نیروهای جهادی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، دیروز در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان، به روستای حدبه از توابع شهرستان شادگان رفت و در جمع نیروهای جهادی حضور یافت.

وی پس از کسب اطلاع از وضعیت این روستای محاصره شده در سیل، با طلاب و نیروهای جهادی فعال در صحنه دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن ابراز خشنودی از فعالیت طلاب در میدان خدمت گذاری، با اشاره به حضور نیروهای جهادی دفتر آستان قدس رضوی تبریز در روستایی دورافتاده در استان خوزستان گفت: افتخار می‌کنم که در جمع مردمی هستم که با وجود فاصله بسیار زیاد و تفاوت‌های زبانی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و برای کمک به هم‌وطنان خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

همچنین نیروهای جهادی که پس از آیت‌الله اعرافی برای دیدار با ایشان دست از کار کشیده بودند، حضور ایشان را مایه قوت قلب دانسته و از توجه وی به جهادگران ابراز خشنودی کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، نماز ظهر و عصر را در جمع جهادگران و اهالی بخش خنافره اقامه کرده و پس از آن، ضمن سخنانی کوتاه گفت: برای عرض خسته نباشید و خداقوت به میان شما آمده و از دیدن صمیمیت و ایثاری که موجب تقویت وحدت اقوام مختلف کشور شده بسیار خشنود شدم.

وی با اشاره به توجه اسلام به خدمت به هم نوعان گفت: کاری که شما انجام می‌دهید مصداق فرازی از صلوات شعبانیه است که از خداوند توفیق یاری و مواسات هم نوعان سختی چشیده را طلب می‌کند و قطعاً یاری سیل‌زدگان، ترجمان عملی مناجات شعبانیه و عبادتی بزرگ خواهد بود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha