جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکی که به نمایندگی از آیت الله اعرافی در تشییع طلبه همدانی شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی شرکت کرده بود، با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه در همدان، از تلاش های این خبرگزاری تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور  که به نمایندگی از آیت الله اعرافی در تشییع طلبه همدانی شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی شرکت کرده بود، عصر روز گذشته از دفتر خبرگزاری «حوزه» در استان همدان بازدید کرد.

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین ملکی با تجلیل از تلاش همکاران این خبرگزاری ارزشی و انقلابی در انتشار و انعکاس اخبار حوزوی، اظهار داشت: فعالیت های مثبت خبرگزاری حوزه بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نشر حقایق و فضاسازی و فرهنگ سازی مثبت در بین حوزویان و  مردم موضوع مهمی است که خبرگزاری حوزه به آن توجه ویژه ای دارد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور  اظهار: حضور دفاتر خبری در استان ها که کار پوشش و انعکاس اخبار در حوزه ها را بر عهده دارند، بسیار مهم است.

در ادامه نماینده خبرگزاری حوزه در استان همدان نیز گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط این خبرگزاری در استان را ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha