پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 490588
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی خطاب به آیت الله موسوی جزایری آورده اند: مقتضی می‌دانم که آن‌جناب همچنان سکونت در اهواز را ادامه داده و ضمن کمک به امام جمعه‌ی محترم و دیگر مسئولان و امور اجتماعی آن مردم غیور و وفادار، ریاست حوزه‌ی علمیه را عهده‌دار گردید و رونق مضاعف به تربیت طلاب و فضلا داده و از ظرفیت علمی علمای محترم برای اعتلای آن حوزه استفاده نمایید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، متن حکم مقام معظم رهبری بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

حضرت مستطاب حجة‌الاسلام والمسلمین فقیه بزرگوار جناب آقای موسوی جزائری دامت‌برکاته

اکنون که جنابعالی پس از سالها حضور پر برکت و خدمات همه‌جانبه در سنگر امامت جمعه‌ی اهواز از ادامه‌ی این مسئولیت اعلام انصراف نموده‌اید، لازم دانسته می‌شود که برکات حضور آن‌جناب در آن شهر پر افتخار و در میان مردم عزیز و وفادار آن ادامه یابد و همانطور که جهات گوناگون علمی و اجتماعی و سیاسی در آن شهر و استان مقاوم و حسّاس در طول سالیان متمادی از هدایت و درایت جنابعالی بهره‌مند شده‌اند، از این پس هم همگان مشمول این نعمت خداوندی باشند. مستحضرید که اهواز و تعدادی دیگر از شهرهای آن استان در گذشته‌های دور و نزدیک اقامتگاه فقهاء برجسته بوده‌اند و مرحومان آیات‌الله حضرت آقای سیدعلی بهبهانی و حضرت آقای سید محمدجعفر جزائری مروّج و حضرات آقایان کرمی و برخی بزرگان دیگر نمونه‌هائی در دهه‌های اخیر می‌باشند، و هم‌اکنون نیز آن خطه بحمدالله برخوردار از محضر علمای اعلام است، از این‌رو حوزه‌ی علمیه‌ی اهواز را باید به دیده‌ی اهمیت نگریست. لذا مقتضی می‌دانم که آن‌جناب همچنان سکونت در اهواز را ادامه داده و ضمن کمک به امام جمعه‌ی محترم و دیگر مسئولان و امور اجتماعی آن مردم غیور و وفادار، ریاست حوزه‌ی علمیه را عهده‌دار گردید و رونق مضاعف به تربیت طلاب و فضلا داده و از ظرفیت علمی علمای محترم برای اعتلای آن حوزه استفاده نمایید.

توفیقات روزافزون جناب‌عالی را از خداوند متعال مسألت مینمایم.

 

والسلام علیکم و رحمة‌الله

سیّدعلی خامنه‌ای

 

لازم به ذکر است، آیین تودیع، تکریم و معارفه نماینده سابق و جدید ولی‌فقیه در خوزستان، پنج شنبه با حضور جمعی از مسئولان و نماینده رهبر معظم انقلاب، در اهواز برگزار می شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیداحمدرضا واعظ IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    بسم‌الله رحمان ورحیم باعرض سلام و احترام نظر بنده این است ک ب تمامی انسان ها و ارگان ها و ستاد های ایران باید بها داده شود در مسئله و مسیر تکامل و پژوهش علمی اجتماعی داده شود. و اسلام علیکم و رحمته الله‌ و برکات. باتشکر. سید واعظ