پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 490606
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ در این پیام آمده است: اولویت بخشی به وضعیت کارگران، امنیت شغلی و حقوق قانونی آنان است که براساس گزارشات متعدد دریافتی، متأسفانه شاهد هستیم که توجه ویژه ای به مطالبات این قشر تأثیرگذار و حساس از جامعه نمی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان روز کار و کارگر و تقارن آن با ماه مبارک شعبان را به همه‌ی اقشار مختلف جامعه و بویژه کارگران عزیز و سخت کوش تبریک عرض می نمایم.

کارگر به معنی عام آن، دیگر فرقی نمی‌کند آنی که کار فکری می کند، آنی که کار فیزیکی می کند، آنی که در مزرعه و هرجای دیگر است؛ فرقی نمی‌کند، کار و کارگر به معنای این آیه شریف کلام الله مجید است که " وَ أَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسانِ إِلاَّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْيَهُ سَوْفَ يُری؛ " آیه 39 و 40 سوره نجم؛ ( برای انسان بهره ای جز سعی وکوشش او نیست، و این که تلاشش در قیامت مشاهده خواهد شد.)"  آدمی جز با عمل، با کار، نباید به چیزی دل ببندد، چون هر نوع موفقیتی باید در سایه عمل مناسب با آن صورت بگیرد. 

آنچه در شرایط کنونی اهمیت دارد و می تواند در زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید شکوفایی ایجاد نماید، اولویت بخشی به وضعیت کارگران، امنیت شغلی و حقوق قانونی آنان است که براساس گزارشات متعدد دریافتی متأسفانه شاهد هستیم که توجه ویژه ای به مطالبات این قشر تأثیرگذار و حساس از جامعه نمی شود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، امید دارم دست اندرکاران امور مرتبط با عرصه کار و تولید، ضمن قدردانی از این قشر زحمتکش، فرصت را غنمیت شمرده و با حمایت و همدلی رضایتمندی بیشتر جامعه کارگری را در جهت شکوفایی و پیشرفت کشور فراهم آورند.

سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
10/02/1398

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha