شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت بهره گیری از فرصت تبلیغ ماه مبارک رمضان به منظور تبلیغ و تبیین مسائل روز جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در دیدار جمعی از گروه های تبلیغی استان بر ضرورت بهره گیری از فرصت تبلیغ ماه مبارک رمضان به منظور تبلیغ و تبیین مسائل روز جامعه تأکید کرد.

وی با بیان این که مسئله تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در منبرهای تبلیغی ماه مبارک رمضان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: روحانیت باید دغدغه های مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب را برای مردم به خوبی تبیین و تشریح کند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که روحانیت به دلیل نفوذ کلامی که در جامعه دارد به راحتی می تواند در انتقال بسیاری از مفاهیم موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان این ظرفیت و فرصت طلایی برای مبلغان دینی کاملاً فراهم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که موضوع گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید و توجه ویژه قرار گرفته است، بیان داشت: روحانیت باید در منبرهای تبلیغی ماه مبارک رمضان در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری گام های عملی بردارد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود تبیین شعار سال را یکی دیگر از وظایف روحانیت در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: تلاش روحانیت در منابر و خطابه های تبلیغی موجب تحرک مسئولان در عملیاتی کردن شعار سال می شود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که تحقق شعار موجب رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور خواهد شد، بیان داشت: روحانیت می تواند با تبیین اهمیت این مسأله مسیر تحقق شعار سال را در کشور فراهم کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که تحقق شعار امسال نیازمند کار جدی فرهنگی است، افزود: روحانیت به دلیل ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مردم باید فرهنگ استفاده از تولید داخل را در کشور نهادینه کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حال حاضر نیازمند بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی به منظور تحقق شعار سال هستیم، بیان داشت: مبلغان دینی و گروه های تبلیغی باید تبیین شعار سال و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب را در برنامه های ماه مبارک رمضان خود مورد توجه جدی قرار دهند.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تقویت منبرهای تبلیغی در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: هر چه سطح علمی منابر و خطابه ها قوی تر باشد به طور حتم موجب جذب مردم و به ویژه نسل جوان به سمت مباحث دینی و معنوی می شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha