شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ستاد امر به معروف و نهی از منکر

حوزه/ دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم با بیان اینکه ۳۴ هزار مغازه پروانه‌دار و هشت هزار مغازه بدون پروانه داریم، گفت: اکنون با مشارکت اتحادیه‌ها و اتاق اصناف برای اصناف برنامه‌ریزی ویژه‌ای را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم شاهد گسترش ترویج امر به معروف و نهی از منکر باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر حسینی‌نژاد ظهر امروز در نشست اعضای شورای سیاست‌گذاری و ستاد اجرایی قرارگاه 19 دی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه بسترسازی برای سرعت بخشیدن به کارهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با مشارکت دادگستری دنبال شده است، اظهار کرد: بخشی از مصوبات مجلس معارض با اهداف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بود که در نشست‌های مختلف با حضور مسئولان رفع این خلاها را دنبال کرده‌ایم.
دبیر قرارگاه 19 دی استان قم با بیان اینکه 34 هزار مغازه پروانه‌دار و هشت هزار مغازه بدون پروانه داریم، اضافه کرد: اکنون با مشارکت اتحادیه‌ها و اتاق اصناف برای اصناف برنامه‌ریزی ویژه‌ای را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم شاهد گسترش ترویج امر به معروف و نهی از منکر باشیم.
همچنین، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم طی سخنانی خاطرنشان کرد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در استان قم نیازمند عملیات‌های ضربتی هستیم که در این راستا می‌توانیم از ظرفیت نیروهای مردمی فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عزت‌زمانی با تاکید بر اینکه فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در سطح شهر قم به ویژه نقاط مهم شهر قابل مشاهده باشد، تصریح کرد: مشاهده کردن این افراد موجب ترویج فرهنگ امر به معروف می‌شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha