شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ نخستین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رادیو قرآن و با همکاری پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، نخستین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی شبکه ی رادیویی قرآن با همکاری فرهنگستان قرآن و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.
در این نشست صاحب نظران و چهره های برجسته قرآنی و علمی با حضور در سالن جلسات رادیو قرآن به تبیین این بیانیه خواهند پرداخت.
حجت الاسلام سعید بهمنی عضو هیات علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم، مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام محمدصادق یوسفی مقدم رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی عضو خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان، دکتر ظریفیان رئیس مرکز پژوهشهای اسلامی سازمان صدا و سیما، استاد عباس سلیمی مشاور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمینحاج ابوالقاسم عضو خبرگان رهبری و ... از سخنرانان این نشست خواهند بود.
شایان ذکر است، گام دوم انقلاب بیانیه‌ای است که از سوی رهبر جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر گردیده‌ است و در آن برای استمرار راه انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای چهل سال گذشته می‌پردازد. مقام معظم رهبری در این بیانیه با هدف «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» توصیه‌هایی ارائه می‌دهد. و در ادامه ملت ایران، به ویژه جوانان را مورد خطاب قرار داده و به توضیح و روشن کردن مسئلهٔ برداشتن «گام دوم» به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی در ۷ فصل می‌پردازد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha