جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی خوزستان

حوزه/ در نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی مصوب شد؛ مبلغین خواهر و برادر در ۱۴۱ نقطه از روستاهای سیل‌زده خوزستان، حضوری مستمر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست شورای نهادهای حوزوی خوزستان، امشب با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور مدیر حوزه‌ علمیه خوزستان و حجج‌اسلام حبیب پور، مسئول ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان، رجب پور مدیر حوزه خواهران خوزستان، علی‌نژاد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و کلاه‌کج، مدیر مرکز خدمات، در اهواز برگزار شد.

در این نشست که با موضوع استمرار تبلیغ در مناطق سیل‌زده برگزار شد، بر اساس گزارش حجت‌الاسلام علیزاده، مصوب شد تا روحانیون فعال در عرصه سیل خوزستان، در ۱۴۱ نقطه از روستاهای استان که متأثر از سیل و یا در خطر سیل بوده‌اند به حضور و فعالیت تبلیغی خود ادامه بدهند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، از آمادگی قریب به ۱۰۰ مبلغ برای این طرح خبر داد و گفت: تکمیل ظرفیت نیروهای باقی‌مانده در دستور کار معاونت تبلیغ است و با همکاری مدیران مدارس علمیه به انجام خواهد رسید.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور در این جلسه گفت: این طرح زیر نظر ۱۰ قرارگاه در سطح استان که با محوریت مدیران مدارس علمیه مناطق سیل‌زده اداره می‌شوند اجرا خواهد شد و حضور روحانیون بومی هر منطقه در اولویت کار قرار خواهد داشت.

حجت‌الاسلام علی‌نژاد، در بخش دیگری از این نشست، از برگزاری مراسمی برای تقدیر و توجیه مبلغان برای استمرار حضور در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: شنبه هفته آینده، جلسه‌ای در دو نوبت برای خواهران و برادران مبلغ برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است، بر اساس پیش نهاد مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، مصوب شد همه مبلغان خواهر و برادر حاضر در این طرح، تا پایان حضور و فعالیتشان در مناطق سیل‌زده، تحت پوشش بیمه حوادث قرار گیرند.

گفتنی است در این نشست، حجت‌الاسلام حبیب پور، مسئول ستاد مردمی، از حمایت مادی و خدمات‌رسانی به این مناطق بر اساس اعلام نیاز و با محوریت مبلغین اعزامی خبر داد.

لازم به ذکر است در این نشست مصوب شد تا مسئولین نهادهایی همچون دادسرای ویژه روحانیت، سازمان اوقاف، بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا و دفتر آستان قدس رضوی در استان خوزستان به‌عنوان مدعو، به عضویت این نشست در آیند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha