سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست هم‌اندیشی نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: اعتماد به جوان به این معنی نیست که شما در محفلی جمع شوید و مسئولان تنها شنونده حرف ها و دغدغه ها باشند البته این موضوع شرط لازم است، اما کامل نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، امشب در نشست هم‌اندیشی نماینده ولی فقیه در استان همدان با جوانان با تاکید بر این که همه مدیران و مسئولان موظف هستند تا به خواسته های جوانان گوش کنند، گفت: از همه مسئولان و افراد متولی باید دعوت کنیم تا در دیدار هایی این چنینی، جوانان بتوانند خواسته هایشان را مطرح کنند.

وی افزود: شرط اول مطالبه گری ایجاد وحدت در بین همه نیروهای و نهادها است و بنده از این جا از همه مسئولان استانی می خواهم که حرف های شما عزیزان را بشنوند و در کنار شما باشند.

امام جمعه همدان، اعتماد به جوانان را زمینه ساز پیشرفت در آینده، عنوان کرد: به نظر من باید در این جمع ها مدیران آینده استان تربیت و شناسایی شوند، به نحوی که در این جمع ها به سمتی حرکت کنیم که به معنای واقعی کلمه به جوانان اعتماد کنیم.

وی تصریح کرد: اعتماد به جوان به این معنی نیست که شما در محفلی جمع شوید و مسئولان تنها شنونده حرف ها و دغدغه ها باشند البته این موضوع شرط لازم است، اما کامل نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با حمایت از حضور جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی استان ،یادآور شد: اعتمادی که ما به دنبال تحقق آن هستیم این است که جوانان در تمام عرصه های مدیریتی استان، حضور جدی داشته باشند و این حضور محسوس هم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، حضور جوانان را در پیشرفت استان ضروری عنوان کرد و گفت: موضوعاتی را که دغدغه شما است را به صورت مکتوب به بنده تحویل دهید و مطمئن باشید که همه آن ها را حتما مطالعه خواهم کرد.

امام جمعه همدان تاکید کرد: بنده در همه حال درخدمت جوانان استان هستم و درب دفتر ما به روی همه جوانان همدانی باز است و امیدوارم این جلسات ادامه دار باشد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha