جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 490686
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
سرایی

حوزه / توصیه امام جمعه تکاب به مسئولین برای حل مشکلات کارگران و سفارش امام جمعه میاندوآب به مدیران حوزه برای تجهیز طلاب به مهارت های رسانه ای از جمله اخبار فرهنگی آذربایجان‌غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در مراسم گرامیداشت شهدای کارگری که در سالن برق ارومیه برگزار شد، اظهار داشت:  شهادت طلبه همدانی  «مصطفی قاسمی» یک‌بار دیگر ثابت کرد که چنین حرکات تروریستی نشات گرفته از کینه عمیق دشمنان خارجی و  داخلی از فعالیت‌ روحانیت است و بدون تردید طلاب و روحانیون همواره راه امام خمینی (ره) و شهدا را زنده نگه خواهند داشت.

وی ادامه داد: کینه‌ی کور دلان نسبت به روحانیت همیشه بوده و هست و این اولین شهادت نبوده و آخرین نیز نخواهد بود.

مسئولین در تصمیم‌گیری‌های خود منافع مردم و کارگران را در نظر بگیرند

حجت الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب نیز در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر گفت: مسئولین در تصمیم گیری‌های خود منافع مردم و کارگران را در نظر بگیرند؛ باید به مشکلات کارگران به طور جدی رسیدگی شود؛ کارگران شمع تولید را روشن نگاه داشته‌اند و دلسوزانه برای توسعه کشور تلاش می‌کنند و رعایت حقوق آنان بر همه لازم است.

مدیران حوزه طلاب را به سلاح رسانه مجهز کنند

حجت الاسلام حمید حسن‌زاده امام جمعه شهرستان میاندوآب هم در جلسه اخلاق طلاب مدرسه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب بیان داشت: علما، دین‌باوران و یاوران حقیقی دین خدا هستند و آن را به مردم ابلاغ می‌کنند.

وی ادامه داد: روحانیون باید به تکنیک‌های روز تبلیغ مسلح باشند تا بتوانند دین را به همه مردم دنیا برسانند. همچنین در پاسخ گویی به شبهات‌ از ظرفیت رسانه و فضای مجازی استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha