جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور با تاکید بر این که حرف آمریکایی‌ها کاملاً بی‌اساس است قدرت آنها در حد زبان درازشان نیست، گفت: ما با هیچ‌کس دشمنی نداریم، ولی در برابر هر توطئه‌ای نیز دست روی دست نخواهیم گذاشت و پاسخ دشمنی‌ها و توطئه‌ها را می‌دهیم و مقاومت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، به نقل از پایگاه دولت، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری همزمان از چند طرح عمرانی، آبی و نیروگاهی در استان کرمانشاه اظهارداشت: ما منطقه و قدرت ملت ایران را بهتر از دیگران می شناسیم، با کسی نیز دشمنی نداریم ،اما در برابر هیچ توطئه ای دست روی دست نمی گذاریم.

وی از غرب کشور به عنوان سرزمین پاک، شرف، مقاومت، ایثارگری و فداکاری در دوران دفاع مقدس نام برد و گفت: امروز خوشحالیم که ملت بزرگ ما توانست این منطقه ایثار را به منطقه خدمت و توسعه تبدیل کند.

روحانی با قدردانی از رهبر معظم انقلاب که با درخواست استفاده از تسهیلات 8 میلیارد دلاری برای تکمیل این طرح از صندوق توسعه ملی موافق کردند، گفت:‌ امروز روزی است که من از سال 82 آرزوی رسیدن آن را داشتم و امیدوارم ادامه این طرح با تأمین اعتبار آن ادامه و تکمیل این طرح با تأمین اعتبار انجام شود.

 روحانی تأکید کرد: خوشحالم در روزهایی که عربده‌کشی دشمنان بیشتر شده و حرف‌های بی‌ربط ناروا و غلط می‌زنند، مردم ما شاهد افزایش روحیه تلاش و کوشش هستند و افتتاح چنین طرح‌های مهمی را داریم که افتتاح هریک از آنها، ضربه ای بزرگ به دشمنان است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه پیشرفت‌ها و فعالیت‌های جدید در کشور همچنان ادامه دارد، گفت: ما ان‌شاء‌الله مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت، نفت خودمان را می‌فروشیم و نیازهای خود را جبران می‌کنیم.

روحانی تأکید کرد: حرف آمریکایی‌ها کاملاً بی‌اساس است قدرت آنها در حد زبان درازشان نیست، ما منطقه و قدرت ملت بزرگ ایران را بهتر از آنها می‌شناسیم. فداکاری و قدرت ملت ما بیشتر از تصور آمریکایی‌هاست.

رئیس جمهور افزود: مشکلات هست، اما باید دشمن را پشیمان کنیم و سر جایش بنشانیم و به نقطه عقلانیت که فعلاً از آن خارج شده، برگردانیم.

روحانی با اشاره به اینکه "در بسیاری از زمینه‌ها موفق بوده‌ایم و در ادامه نیز پیروز خواهیم بود"، ما با هیچ‌کس دشمنی نداریم، ولی در برابر هر توطئه‌ای نیز دست روی دست نخواهیم گذاشت و پاسخ دشمنی‌ها و توطئه‌ها را می‌دهیم و مقاومت می‌کنیم. ایران با ملتی متحد از اقوام و گویش های مختلف،  هزاران سال در برابر انواع توطئه‌ها مقاومت‌ کرده و مانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha