سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 انتشارات روایت فتح

حوزه/ انتشارات روایت فتح با ارائه ۲۷۰ عنوان کتاب در زمینه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نمایشگاه بين المللي كتاب حضور داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، انتشارات روایت فتح هر ساله در حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حوزه مقاومت به چاپ کتب مختلف پرداخته است.

این انتشارات با ارائه ۲۷۰ عنوان کتاب و چاپ ۱۵ عنوان کتاب جدید در سال‌های ۹۷ و ۹۸ در نمایشگاه حضور دارد. موضوع بیشتر کتب روایی و داستانی است و قشر جوان و دانشجو که به دنبال زندگی شهدا هستند، جذب کتاب‌های این مجموعه می‌شوند.

به گفته مسئولان غرفه پر فروش ترین کتاب‌ها در نمایشگاه امسال مجموعه رادیویی «اینک شوکران» است که شامل ۶ کتاب درمورد شهدای جانبازی که بعد جنگ به شهادت رسیده‌اند و از زبان همسران شان بازگو می‌شود. سی دی کتاب رادیویی اینک شوکران به همراه مجموعه در اختیار مخاطب قرار می گیرد. فرقی که این مجموعه با کتاب‌های صوتی دارد این است که از روی کتاب قصه آن روایت می‌شود و خوانش صرف انجام نمی‌شود و می‌توان این اثر را جز اولین کارها در این زمینه دانست.

بر پایه این گزارش دیگر کتب پر فروش این انتشارات شامل کتاب شهید بهشتی، علامه طباطبایی، فهیمه، کعبه بوی بهشت می دهد و محمد مسیحِ کردستان با چاپ چهارم است.

گفتنی است؛ غرفه انتشارات روایت فتح در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب در شبستان اصلی، ناشران عمومی، راهرو شماره 11 واقع شده است.

 

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha