سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه بیکاری جوانان از مشکلات اصلی مردم استان است، گفت: ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در این استان والاترین خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با تشکل های کارگری و کارفرمایی لرستان به مناسبت روز کارگر، بیان داشت: کارگران از اقشار مظلوم جامعه هستند که باید خدمات آنها ارج نهاده شود و برای حل مشکلات آنان تدابیر لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه فاصله طبقاتی بین کارگر و کارفرما و مسئولان موجب برور برخی مشکلات اقتصادی در جامعه شده است، خاطر نشان کرد: کارگران از اقشار زحمتکش جامعه هستند که نیاز است در همه حال قدر زحمات آنها در رونق تولید و اشتغال در نظر گرفته شود .

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پیشرفت توسعه و رونق تولید و اشتغال در هر جامعه ای مرهون تلاش و خدمات کارگران است، گفت: نباید رونق تولید و اشتغال را تنها از یک کارگر ساده انتظار داشت، بلکه زمانی که همه همانند کارگران کار و تلاش کنیم آن هنگام رونق تولید و اشتغال شتاب خواهد گرفت  .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه عزت ملی در گرو حمایت از قشر زحمتکش کارگر است، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی و تولید کنندگان باید با افزایش حقوق کارگران در رفع مشکلات معیشتی آنها تلاش کنند .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه راه مقابله با تحریم های اقتصادی آمریکا تقویت فرهنگ کار و تلاش در جامعه و نهادینه کردن این فرهنگ است، افزود: اگر همه با هم متحد شویم در این رابطه تحریم های آمریکا بی اثر می ماند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به اینکه نحریم های اقتصادی فرصتی برای تکیه و استفاده از ظرفیت های داخلی و تولید ملی است، بیان داشت: تحریم ها فرصتی برای انسجام، همدلی، کار و تلاش و گسترش تولید ملی است .

وی در پایان با بیان اینکه بیکاری از مشکلات اصلی مردم استان لرستان است، گفت: ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در این استان والاترین خدمت به مردم است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha