جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 490748
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
مطهری

حوزه/ در پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت روز معلم آمده است: امیدوارم مسئولان آموزش و پرورش کشور با بهره گیری از تجربیات چهل سال انقلاب اسلامی و اهمیت بخشی به مسئله تربیت اسلامی و تفکر بسیجی بتوانند مطهری های جوان را پرورش، تقویت و به جامعه تحویل نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به مناسبت روز معلم بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
دوازدهم اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز گرامیداشت یاد و خاطره استاد حضرت آیت الله شهید مرتضی مطهری (ره) و به نام "روز معلم" مزین گشته است. آنچه در کلام خداوند، تفکر و علوم قرآنی است، باید گفت در وجود مقدس حضرت آیت الله شهید مرتضی مطهری و مطهری‌های زمان متبلور شده است.
هر فردی که به فراخور خود از حکمت الهی، تقوای علوی، سیره حضرت امیرالمومنین علی(ع)، راه حسینی، عشق به حضرت مهدی(عج)، تفکر لقمانی و اندیشه ولایی استفاده کند، می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد، در زمان ما آیت الله شهید مطهری(ره) به عنوان سمبل راه تربیت اسلامی شناخته شده اند و دارای جایگاهی شایسته اند که دوست و دشمن ایشان را می شناسند. 
دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کار شبانه روزی درصددند تا اندیشه و فکر کودک، نوجوان و جوان کشور را مسموم سازند. امیدوارم مسئولان آموزش و پرورش کشور با بهره گیری از تجربیات چهل سال انقلاب اسلامی و اهمیت بخشی به مسئله تربیت اسلامی و تفکر بسیجی بتوانند مطهری های جوان را پرورش، تقویت و به جامعه تحویل نمایند.

اینجانب با عرض گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر راه تربیت و فرهنگ و همچنین تبريك به مناسبت فرا رسيدن روز معلم، از درگاه خداوند منان براي همه جامعه فرهنگیان و آموزگاران استان خراسان جنوبی سلامت، سعادت و توفيق در مسير تربيت و پرورش سرمايه هاي انساني را آرزومندم.


سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
11/02/1398

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha