جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتشارات علامه حسن زاده آملی

حوزه/ حسینی کمال آبادی گفت: انتشارات "الف لام میم" امسال با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب به فعالیت می‌پردازد اما رویکردی جدید نسبت به سال‌های گذشته در پیش گرفته‌ است.

سید مرتضی حسینی کمال آبادی مدیر پخش آثار علامه حسن زاده آملی در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران با اعلام این خبر، افزود: انتشارات "الف لام میم" امسال با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب به فعالیت می‌پردازد اما رویکردی جدید نسبت به سال‌های گذشته در پیش گرفته‌ است.

وی اظهار داشت: در این رویکرد سه شاخه اصلی وجود دارد اول این که چون علامه حسن زاده آملی در کتاب هایشان بسیار ارجاعات مختلف به دیگر آثار خودشان و بزرگان دیگر دارند به همین علت جهت دسترسی آسان مخاطبان، آن ارجاعات به ملحقات آخر کتاب اضافه شده است. دوم؛ برای مخاطبان فارسی زبان که قسمت های عربی کتاب را متوجه نمی‌شوند، ترجمه به صورت پاورقی انجام شده است. و سوم؛ کتب جدید، با صحافی بهتر و با کیفیت بالا چاپ و به بازار عرضه شده است.

حسینی کمال آبادی بیان داشت: کتاب های اتحاد عاقل به معقول، نور و علی نور در ذکر و ذاکر و مذکور، طب و طبیب با همین رویکرد جدید به چاپ رسیده‌اند.

وی در ادامه افزود: دیوان اشعار و معرفت نفس علامه چاپ مجدد شده و کتاب "نامه ها و برنامه ها" و "نور و علی نور در ذکر و ذاکر و مذکور" از پر فروش ترین‌های غرفه بوده است. از آثار دیگر انتشارات که در غرفه الف لام میم وجود دارد می توان به ارمغان آسمان، تکمله شرح صد کلمه در معرفت نفس، و تشنه دانش درباره روش تحصیلی علامه اشاره کرد.

حسینی کمال آبادی از همکاری الف لام میم با دیگر انتشارات گفت و تصریح کرد: کار دیگری که امسال کرده‌ایم همکاری با دیگر انتشاراتی بوده‌ است که آثار علامه را چاپ می کردند لذا سعی کردیم با جمع آوری همه آن‌ها در این غرفه دسترسی و خرید مخاطبان را راحت تر کنیم تا پراکندگی وجود نداشته باشد.

 

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha