پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ همایش روحانیون شاغل در نیروهای مسلح مستقر در مناطق مختلف استان آذربایجان‌شرقی با حضور رؤسای عقیدتی سیاسی یگانهای مختلف در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز،‌ همایش روحانیون نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان‌شرقی صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز برگزار شد.

این همایش ویژه روحانیون و رؤسای عقیدتی سیاسی‌های نیروهای مسلح مستقر در مناطق مختلف استان آذربایجان‌شرقی از جمله سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت و دفاع پشتیبانی برگزار شد.

امام جمعه تبریز در این همایش اظهار داشت: مشروعیت و تداوم حیات نظام اسلامی در حاکمیت ارزش‌های اسلامی است، از این رو رسالت روحانیت برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان و تشریح و تبیین بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب بسیار بزرگ و البته ارزشمند و موثر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم راهبرد اساسی کشور است، گفت: روحانیان باید با تبیین دقیق و عالمانه در تحقق این بیانیه که با تدبیر و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین شده است، تلاش کنند.

وی از روحانیان شاغل در نیروهای مسلح خواست بیش از پیش برای افزایش وحدت و همدلی میان کارکنان خود تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha