پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حجت الاسلام شکریان همچنین با اشاره به این که جامعه قرآنی با قدرت در برابر توطئه ها و دشمنی های بدخواهان خواهد ایستاد، گفت: در یک جامعه قرآنی هیچ گاه راه نفوذی برای توطئه دشمنان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی محصولات قرآنی کشور در ساری، قرآن را محور همه امور دانست و گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب قرآنی و الهی زمینه ساز رشد و گسترش مفاهیم قرآنی را در جامعه فراهم کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که گسترش مفاهیم قرآنی در جامعه مسأله ای بسیار مهم و حائز اهمیت است، افزود: ارزش ها و مفاهیم قرآنی بهترین راه حل برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام شکریان همچنین با اشاره به این که جامعه قرآنی با قدرت در برابر توطئه ها و دشمنی های بدخواهان خواهد ایستاد، گفت: در یک جامعه قرآنی هیچ گاه راه نفوذی برای توطئه دشمنان وجود ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که باید از همه ظرفیت ها به منظور رشد فرهنگ قرآنی در جامعه بهره گرفته شود، بیان داشت: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک مجموعه دینی و فرهنگی اثرگذار همه توان خود را در جهت تربیت کادر قرآنی و همچنین برگزاری برنامه های قرآنی به کار خواهد گرفت.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری سومین جشنواره ملی محصولات قرآنی کشور به میزبانی مازندران اشاره کرد و گفت: 323 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

حجت الاسلام شکریان، نشریات مکتوب، فیلمنامه، داستان، تصویرگری، ایده‌های قرآنی را از جمله مهم ترین آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره عنوان کرد و گفت: بیشترین آثار ارسالی از استان های قم، تهران و مازندران بوده است.

وی همچنین به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان این که ماه رمضان به عنوان بهار قرآن فرصت ارزشمندی برای رشد و رونق برنامه های قرآنی است، افزود: باید همه زمینه ها به منظور گسترش برنامه های قرآنی در این ماه با فضیلت فراهم شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که یکی از برنامه های تبلیغات اسلامی مازندران ساماندهی برنامه های تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان است، خاطرنشان کرد: با توجه به این که در حال حاضر 50 جلسه تفسیر قرآن در سراسر استان برگزار می شود، این جلسات در ماه مبارک رمضان رونق بیشتری به خود خواهند گرفت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha