سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
 انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ مسئول غرفه انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: اخیراً کتابی با عنوان «همسران» توسط این مرکز چاپ شده که به زندگی همسران علما می پردازد.

محمد مهدی کرمی، مدیر انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، گفت: انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه وابسته به معاونت منابع انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه در حال حاضر ۱۲۰ عنوان کتاب درسی را چاپ و روانه بازار کرده است.

وی ادامه داد: ۳ الی ۴ کتاب جدید با عنوان الفائق فی الاصول که به جای کفایه تدریس خواهد شد و پیش نیاز  کفایه الاصول است که جلد اول آن منتشر شده و به صورت آزمایشی هم تدریس شده است. کتاب های دیگر از قبیل تذکار وحی که ۳ جلدی است و در موضوع تفسیر قرآن چاپ شده است و مناسب برای افرادی است که تازه می خواهند با تفسیر قرآن آشنا بشوند.

کرمی افزود: از کتاب های چاپ اولی که جنبه های مطالعاتی دارند می توان به کتب تاریخ، عقاید وهابیت، آیین زرتشتی، و مسیحیت شناسی تحلیلی اشاره کرد این کتاب ها توسط معاونت تبلیغ حوزه های علمیه تدوین و منتشر شده اند و با نگاه تحلیلی به این موضوعات توجه شده است.

مدیر انتشارات مرکز حوزه های علمیه بیان داشت: کتاب هایی هم در معاونت تهذیب با موضوعات اخلاقی و زندگی علما تالیف شده است. همچنین کتابی با عنوان همسران توسط این معاونت چاپ شده که به زندگی همسران علما می پردازد و مناسب برای همسران طلبه ها است. در این کتاب به سبک زندگی و مشکلاتی و سختی هایی که همسران علما بخاطر دین بر آن صبر کرده اند، اشاره شده و کتاب جذاب و شیرینی است.

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha