چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده‌کل سپاه

حوزه/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رضایت کلی مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی افتخارآمیز است، گفت: سپاه پاسداران نیز همه جانبه حامی نیروی سرافراز انتظامی کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا و جمعی از معاونان نیروی انتظامی با سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، سرلشکر پاسدار حسین سلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان پرمشغله و دارای مأموریت های پرحجم است، اظهار کرد: برقراری نظم، قانون و آرامش کشور در گرو تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی است از این رو با وجود حجم مأموریت ها و تأثیرگذاری ناجا در زندگی و کار مردم، آنان نیز قدر زحمات پلیس خود را می دانند.

وی با تأکید بر اینکه شخصیت اجتماعی و حرفه ای پلیس، حضور معنی دار آن در صحنه های مأموریتی در یک کشور پهناور و تأمین امنیت عمومی در جای جای آن قابل تقدیر است، عنوان کرد: سطح اعتماد و رضایت مندی مردم نیز از پلیس افزایش یافته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین تصریح کرد: رضایت کلی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) برای شما افتخارآمیز است؛ سپاه پاسداران نیز همه جانبه حامی نیروی سرافراز انتظامی کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha