شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه در پی شهادت مظلومانه روحانی همدانی، خواستار ساماندهی و کنترل فضای مجازی شد.

 حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در کرمانشاه، با تسلیت شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی، گفت: بی مدیریتی فضای مجازی مسبب اصلی شهادت روحانی همدانی است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه توصیف زیبای مقام معظم رهبری از فضای مجازی که فرمودند: فضای مجازی، حقیقتا به قتلگاه نوجوانان و جوانان تبدیل  شده است، افزود: شهادت روحانی همدانی عمق فاجعه ای که مدتها پیش با تیز بینی و بصیرت انقلابی امام جامعه در خصوص مضرات عدم کنترل فضای مجازی همراه بود.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه کسانی که نظارت فضای مجازی را رها کرده باید جوابگوی این حادثه دلخراش باشند، اظهار کرد: در حقیقت به علت بی در و پیکر بودن این فضا، دیگر چه فاجعه ای باید رخ دهد تا مسئولان امر به خود آیند.

وی با اشاره به اینکه جولان افراد شرور در فضای مجازی نشان از رها نبودن آن است، گفت: برای تمام کسانی که عداوت استکبار جهانی با انقلاب اسلامی را می دانند جای سؤال است که چرا مسئولان ذی ربط در قبال آشفتگی فضای مجازی چاره ای نمی اندیشند.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه  فضای مجازی راحت ترین ابزار برای ایجاد اضطراب و تفرقه در جامعه شده است، ابراز داشت: بخش عظیمی از فضای مجازی به پادگان آموزشی دشمنان جهت آموزش جرم و جنایت علیه جامعه اسلامی مبدل شده است.

 وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی دشمن انحراف و دوری نسل جوان از اعتقادات اصیل اسلامی و اهداف انقلابی و نابودی سرمایه های آینده این کشور است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان تصریح کرد: اساتید و طلاب حوزه علمیه این جنایت هولناک را قویاً محکوم و از مسئولین امر، کنترل و نظارت فضای مجازی را خواستار شده اند.

انتهای پیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha