پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: امروز مسئولین باید بیش از پیش از توانایی، تجربه و تخصص جوانان این مرزوبوم نهایت استفاده را ببرند و بستر لازم را برای این نسل در اداره کشور فراهم آورند.

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام اسدالله رضوانی عصر روز گذشته در جمع روحانیون شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامعه این شهر برگزارشد به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری بیش از پیش بر امید و نشاط در کشور و همچنین توجه جدی به جوانان اشاره شده، لذا شما روحانیون و جماعات باید این بیانیه را در منابر و مساجد به خوبی تبیین نمایید.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: ترویج روحیه انقلابی و جهادی از مسائل مهم بوده و جوانان می توانند مسئولان را در ترویج این مهم یاری نمایند.

وی بیان کرد: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی تکیه به توان داخلی و تلاش همگانی را مورد تاکید قرار داده اند، بنابراین باید بر توان خود و خانواده هایمان بیفزاییم تا جامعه نیز توانمند و پویا شود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: امید دادن به همدیگر از جمله مواردی است که مورد تاکید رهبری انقلاب انقلاب اسلامی بوده و جوانان باید ایمان و امید به وعده الهی را در دل پرورانده واز نا امیدی دوری گزینند.

 تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: امروز مسئولین باید بیش از پیش از توانایی، تجربه و تخصص جوانان این مرزوبوم نهایت استفاده را ببرند و بستر لازم را برای این نسل در اداره کشور فراهم آورند.

وی اظهار کرد: ایجاد خودباوری، ارائه مسیر به آرمان های انقلاب، توجه به مردم به دستاوردها ی انقلاب، امید به آینده، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی از پیام های بیانیه گام دوم انقلاب است که باید تبیین شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha