جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 490790
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
حجت الاسلام جدایی امام جمعه بیله‌‌سوار

حوزه/حجت الاسلام جدایی، امام جمعه بیله سوار، عصر امروز به علت بیماری دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه بیله سوار پس از تحمل یک دوره بیماری، عصر امروز در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

وی در شهریورماه سال گذشته به عنوان امام جمعه شهرستان مرزی بیله‌سوار معرفی شد و در طول مدت امامت جمعه این شهرستان، اقدامات قابل توجهی انجام داد.

حجت الاسلام جدایی در این مدت با به‌راه انداختن کمپین شهر زیبا، کمک به مستمندان، حمایت از جوانان، رسیدگی به وضعیت و مشکلات شهرستان بیله سوار و ... مورد اقبال مردم قرار گرفت.

امام جمعه فقید بیله سوار با اقدامات مردمی و جوان پسند، نامش در فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی بسیار دیده می‌شد.

صراحت لهجه در پیگیری مشکلات مردم و اقدامات متفاوت مانند «حضور با لباس مبدل در گمرک»، «منبر در استخر»، «عیادت معلم دوران دبیرستان»، «حرکت جالب برای مقابله با گرانی»، «هدیه کتاب به شهروندان»،  بخشی از رفتارهای اجتماعی امام جمعه بیله سوار بود که در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده بود.

خبرگزاری «حوزه» روز ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ گفتگوی تفصیلی صریح و بی پرده حجت الاسلام جدایی با تیتر «تابوشکنی کردم با جوان ها به استخر رفتم/ آقازاده‌ها مقصرند...» را منتشر کرد که با اقبال مخاطبان روبرو شد.

امام جمعه فقید بیله سوار در این مصاحبه از اقداماتش و تبعاتی که گاهی به همراه داشته، سخن به میان آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha