پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق- مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، گفت: اگر امروز حوزه های علمیه خوب درخشیده است از زحمات اساتید و طلاب حوزه های علمیه است و اگر دشمن از روحانیت عصبانی است بخاطر حضور مخلصانه روحانیت در کنار مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق در اجلاسیه اساتید حوزه علمیه استان تهران که عصر امروز در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد، با گرامی داشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، گفت: از اساتید محترم حوزه علمیه استان تهران که با تمام مشکلات در عرصه تحقیق و تدریس مجدانه ایستاده اند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به حدیث نبوی در بزرگداشت مقام معلم، افزود: در روایت آمده است که معلم و استاد به تنهایی به عنوان یک امت محشور می شوند زیرا معلم و استاد ظرف جان خود را ظرف از علم و دانش قرار می دهند و در کام تشنگان علم و دانش می ریزند و به فرموده امام راحل(ره) رساله علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و خون نوشته اند.

مدیر حوزه علمیه تهران تاکید کرد: اگر امروز حوزه های علمیه خوب درخشیده است از زحمات اساتید و طلاب حوزه های علمیه است و اگر دشمن از روحانیت عصبانی است بخاطر حضور مخلصانه روحانیت در کنار مردم است و همگان نمونه هایی از حضور مجاهدانه روحانیت را در حوادث اخیر مناطق سیل زده مشاهده کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق ضمن اشاره به جایگاه علمی و معنوی شهید مطهری، به شهادت جمعی از مومنین در عربستان اشاره کرد و گفت: رضوان خدا بر طلاب حجازی مظلوم که به دست وهابیان صهیونیسم به شهادت رسیدند و درود خدا بر روحانی مظلوم همدانی که خونش را به انقلاب و اسلام تقدیم کرد.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha