پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشنواره غذای حلال با ۵۰ غرفه در بیرمنگام برگزار می شود

حوزه/ براساس وبسایت جشنواره غذای حلال که به زودی به شهر بیرمنگام در انگلستان می آید، ۵۰ غرفه مختلف محصولات غذایی را از مسلمانان با ملیت های مختلف ارائه خواهند داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از birminghammail، جشنواره غذای حلال در شهر بیرمنگام در بریتانیا برگزار می شود.

جشنواره غذای حلال بریتانیایی با 50 غرفه در سطح بین المللی، محصولات غذایی از مدیترانه گرفته تا شرق دور را عرضه خواهد کرد. این جشنواره غذایی همچنین شامل غذاخوری خانوادگی، رقابت غذایی و رقابت آشپزی به میزبانی علی امداد، سرآشپز معروف مسلمان انگلیسی خواهد بود.

براساس وبسایت جشنواره، غذای مختلف فست فودی چون پیتزا و برگر، همچنین غذاهای یونانی و فرانسوی به مردم بیرمنگام ارائه خواهند شد.

عبدالعهد بنیانگذار جشنواره گفت: میهمانان این فرصت را به دست خواهند آورد تا شاهد سرو بزرگترین محصولات غذایی حلال باشند که در سرتاسر انگلستان تاکنون ارائه شدند. صنعت حلال خودش به سرعت رو به رشد است و ما قصد داریم غذاهای خیابانی را از سرتاسر جهان در یک جا جمع کنیم.

وی افزود: ما با کمیته نظارت حلال همراه شده ایم تا مطمئن ترین محصولات خوردنی حلال را در کشور ارائه دهیم. ما از همه مردم اعم از مسلمان و غیرمسلمان برای حضور در این گردهمایی دعوت به عمل می آوریم.

گفتنی است کمیته نظارت حلال، یک نهاد نظارتی مواد غذایی است که حلال بودن غذاها را به تایید رسانده و گواهینامه می دهد. بسیاری از مسلمانان در انگلستان تنها به این نهاد برای حلال و اسلامی بودن محصولات غذایی اطیمان دارند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha