شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 زندگی زیر آوار آب

حوزه/ امام جمعه بخش شعیبیه با اشاره به نزدیک شدن فصل تابستان، گفت: وسایل سرمایشی از ضروریات زندگی در گرمای طاقت‌فرسای خوزستان است، و از آن جهت که بسیاری از لوازم‌خانگی مردم در سیل از بین رفته‌اند، مردم خیّر و مسئولین باید در تأمین این نیاز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه بخش شعیبیه شوشتر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به دغدغه‌های مردم سیل زده، اظهارداشت: در بازدیدهایی که از روستاهای سیل زده انجام می‌شد، مرتباً با این مسئله برخورد می‌کردیم که، خانه‌هایی که قریب به ۲۰ روز در آب مانده بودند دچار سستی شده‌ و متأسفانه شاهدیم که سقف برخی خانه‌ها تخریب شده و برخی دیگر نیز از ساختمان‌ها نشست خطرناک داشته‌اند.

وی ادامه داد: در تخریب خانه‌ها علاوه بر از بین رفتن کاشانه هم‌وطنان، بسیاری از لوازم‌خانگی ایشان نیز از دست رفته است. به صورتی که اکثر اهالی یا در آب‌گرفتگی جریان سیل اثاثیه خود را از دست ‌داده‌اند و یا بعد از سیل، بر اثر تخریب منازل، دچار خسارات جدی شده‌اند.

امام جمعه شعیبیه، با اشاره به نزدیک بودن فصل گرما، گفت: طبیعتاً از روزهای آینده گرمای هوا در استان خوزستان به شکل طاقت‌فرسایی افزایش خواهد داشت و در نتیجه وسایل سرمایشی از جمله کولر و یخچال، از ضروریات زندگی این مردم خواهد بود. در همین راستا از همه مسئولین و مردم خیر خواهش می‌کنیم در این رابطه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha