پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید رضا جدا

حوزه/ در آستانه ماه مبارک رمضان و به همت سازمان بسیج مداحان استان قم از یکی از مداحان پیشکسوت و پیرغلام اهل بیت(ع) در شهر مقدس قم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید رضا جدا، مسئول این سازمان به همراه تنی چند از مداحان شاخص و تاثيرگذار استان قم در منزل حاج رضا ثانی، مداح پیشکسوت و از پیرغلامان سیدالشهدا (ع) حضور یافته و ضمن اهدای لوح تقدیر از این مداح 78 ساله قمی که هم اینک در بستر بیماری است، عیادت به عمل آورد.

وی با بیان این که این برنامه هشتمین دیدار از سلسله دیدارها و تجلیل های سازمان بسیج مداحان استان قم با مادحین و پیرغلامان حسینی و ثبت و ضبط خاطرات و تجربیات آن ها در قالب طرح با رهروان عشق است، گفت: از آن جا که مادحین و پیرغلامان اهل بیت(ع) جایگاه خاصی در نزد حضرات معصومین(ع) دارند، ما نیز وظیفه خود می دانیم که هر از گاهی خدمت این عزیزان رسیده و از حال و روز آن ها به نحو مطلوب و شایسته ای جویا شویم.

گفتنی است حاج رضا ثانی از جمله مداحانی است که توفیق تلمذ در محضر بزرگانی چون حاج ملاحسین مولوی و نیز میرزا محمد علی ستایشگر را داشته و سال های طولانی در مسجد انصارالحجه دل های عاشقان حسینی را با نوای جانسوز خود مجذوب می کرده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha