شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار می شود

حوزه/ آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، تا دقایقی دیگر در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز، آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تکریم و معارفه نماینده ولی  فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، تا دقایقی دیگر در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز،برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور ویژه حجج اسلام و المسلمین گلپایگانی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری و حاج‌علی‌اکبری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، خیر مقدم استاندار خوزستان، سخنرانی آیت الله موسوی جزایری، سخنرانی منتخب ائمه جمعه خوزستان، سخنرانی رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، سخنرانی و قرائت حکم توسط مسئول دفتر مقام معظم رهبری، و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد از اهم برنامه های این آیین می باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم قرار است حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد به عنوان امام جمعه اهواز و نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان معرفی و از خدمات و تلاش های مجاهدانه آیت الله موسوی جزایری تقدیر به عمل آید.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha