جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حوزه/ با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه های علمیه کمیته «گام دوم» از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین احمدفرخ فال در جلسه نمایندگان نهادهای حوزوی که برای نخستین بار در دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی برپاگردید، اظهارداشت: هدف از تشکیل دبیرخانه، ساماندهی و سازماندهی و عدم تکرار و تقویت فعالیت های مراکز مختلف جهت تمرکز در فعالیت ها است.

مشاورعالی مدیرحوزه های علمیه با تأکید بر لزوم توجه حوزه و حوزویان به وظایف خود در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب آن را ترسیم نموده اند، افزود: مراکز حوزوی باید در مسیر مورد انتظار رهبری حرکت کنند و جامعه مدرسین طبعاً نمی توانست نسبت به بیانیه گام دوم بی تفاوت باشد، از همین رو اقدام به تشکیل دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین سخن می گفت، بیان داشت: جلسات دبیرخانه با حضور همه نمایندگان تشکیل می شود و در جلسه امروز نیز کلیات امور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: همه مراکز حوزوی باید در مسیری که مورد انتظار رهبر معظم انقلاب است قرار گرفته و به خوبی به وظایف خود عمل کنند و این حرکت باید به گونه ای باشد که خروجی آن کار منسجم، هدفمند، وحدت آفرین و سازمان یافته بوده و در مسیر تحقق بیانیه گام دوم و منویات رهبر معظم انقلاب قرارگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال همچنین به ارائه گزارشی از تشکیل کمیته بیانیه گام دوم زیر نظر شورای عالی جامعه مدرسین و تشکیل دبیرخانه بیانیه گام دوم پرداخت.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha