سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تجلیل

حوزه/ ۱۳۰ نفر از اساتید حوزه های علمیه برادران و خواهران استان، با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، طی مراسمی در سالن اجتماعات مسجد النبی قزوین، ۱۳۰ نفر از اساتید حوزه های علمیه برادران و خواهران استان، با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تجلیل شدند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد مرتضی مطهری، گفت: شهادت این استاد عظیم الشان پیام های زیادی برای طالبان حقیقت دارد، چرا که علم یکی از ارزش هایی است که در تکامل بشریت نقش فراوانی دارد.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی از حاکمیت دین با رویکرد عدالت خواهی در جامعه واهمه داشته و به همین دلیل  تلاش کردند تا استوانه های محکم ترویج دین را از صحنه خارج کنند، لذا گروهک منحرف فرقان به این نتیجه رسید که شهید مطهری را از سر راه بردارد تا افکار التقاطی جایگزین اندیشه های الهی شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: شهید مطهری در جایگاهی قرار دارند که حضرت امام خمینی (ره) همه کتاب های این عالم برجسته را تایید نمودند. تحقیقات این استاد شهید به قدری جامع و گسترده بود که سلسله مطالعات آثار ایشان مجموعه ای از معارف دینی را برای مطالعه کنندگان فراهم می سازد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان تصریح کرد: امروز معلمین و اساتید حوزه و دانشگاه می توانند از این شهید بزرگوار الگو بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha