جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قمی

حجت الاسلام قمی گفت: سازمان تبلیغات در تلاش است تا با بهره گیری از تمامی ابزارهایی که در دست دارد آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری است را دنبال کند، لذا ادارات تبلیغات اسلامی در استان ها باید بازوی نمایندگان ولی فقیه در حوزه فرهنگ باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام  و المسلمین محمد قمی، پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، اظهار کرد: یکی از اموری که همواره از روز آغاز مدیریت خود بر آن تاکید داشته ام شامل این اصل بوده که باید ادارات کل سازمان تبلیغات اسلامی در استان ها همواره به عنوان بازوی نماینده ولی فقیه در استان در حوزه فرهنگ باشند.

وی ادامه داد: همراهی ادارات کل تبلیغات اسلامی در استان ها با نمایندگان ولی فقیه در مقام  شعار و حرف پاسخ گو نیست. سازمان تبلیغات در تلاش است تا با بهره گیری از تمامی ابزارهایی که در دست دارد آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری است را دنبال کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت فرهنگی و اقتصادی کشور، بیان داشت: باید مواردی که مقام معظم رهبری دستور داده اند را با جدیت دنبال کرد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه و اهتمام به حوزه فرهنگ و آموزش، گفت: باید در حوزه آموزش و پرورش اهتمام داشت، چرا که معلم پایه گذار تمدن است و اگر در خصوص فرمایشات رهبری یک اهتمام جدی به خرج داده می شد، امروز شرایط بهتری داشتیم .

حجت الاسلام والمسلمین قمی در ادامه با اشاره به لزوم روشنگری و  تبین گری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد: این موضوع به صورت رسمی در ماه مبارک رمضان توسط این سازمان دنبال خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha