پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به سالروز عملیات ظفرمند «بازی دراز» از حضور ۲۰۰ نفره طلاب و اساتید مدارس علمیه استان در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در سالروز عملیات ظفرمند «بازی دراز» حدود 21000 هزار نفر از سراسر کشور در قالب راهیان نور در شهرستان سرپل ذهاب حضور خواهند داشت، گفت: در این برنامه با شکوه شاهد حضور اساتید و طلاب مدارس علمیه استان به میزبانی مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(علیه السلام) سرپل ذهاب خواهیم بود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه با اشاره به تاکیدات مقام عظمای ولایت در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: حضور نسل جوان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تجدید بیعت با ولایت است.

وی خاطر نشان کرد: راهیان نور از جمله اساتید و طلاب شرکت کننده در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات ظفرمند «بازی دراز» حرم حضرت احمدبن اسحاق(ع) را زیارت خواهند نمود.

 حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه ضمن ابراز خوشحالی از برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه فرهنگی و غرفه های تبلیغی، خادمی شهدا و سایر برنامه ها، گفت: جهت پذیرایی و رفاه حال عاشقان شهدا، هر ساله با فعالیت و برنامه های جدید و متنوع، خدمتگزار زائران خواهیم بود.  

وی در پایان یاد آوری کرد: شروع مراسم و حضور طلاب و اساتید در سالروز عملیات ظفرمند «بازی دراز» از عصر روز پنجشنبه تا عصر روز جمعه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha