چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یزدانشهر

حوزه/ نشست سیاسی با موضوع تبیین گام دوم رهبری با سخنرانی معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان،‌ در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) یزدانشهر برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، دکتر سید جلال حسینی، معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) پیش از ظهر امروز در جمع طلاب از ویژگی های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای زنده و با اراده است و همواره دارای انعطاف می باشد. و آماده‌ی تصحیح خطاهای خویش می باشد. حسّاسیّت مثبت به نقدها دارد و آن را نعمت خدا می شمارد. دفاع ابدی از نظریّه نظام انقلابی دارد. انقلاب نه بی‌رحم است و خون‌ریز و نه منفعل و مردّد. و با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردنکشان ایستاده است.

وی از وضعیت کشور ما در زمان  انقلاب گفت: همه‌چیز علیه ما بود، ایستادگی در برابر رژیم فاسد طاغوتی و مستبد و هیچ تجربه‌ ای برای ما وجود نداشت. ترکیب جمهوریّت و اسلامیّت، عزّت و پیشرفت در همه عرصه‌ها، پیشرفت با هدایت الهی و اندیشه بزرگ امام خمینی و در مقایسه با مدّت‌های مشابه در انقلاب‌های بزرگی چون فرانسه و شوروی و هند به درستی این تفاوت دیده می‌شود.

حسینی افزود: شعارهای جهانی انقلاب اسلامی، شعارهای ماندگار، درخشان و همیشه‌ زنده است. مطابق فطرت بشر در همه عصرها است و این شعارها فقط به یک نسل و یک جامعه وابستگی ندارند. شعار های اصلی انقلاب: آزادی، استقلال، عزّت، جمهوری اسلامی، معنویّت، عدالت، اخلاق، عقلانیّت، برادری و ... می باشند.

وی در مورد برکات بزرگ انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی پایان انحطاط عقب مانده و تحقیر تاریخی دوران پهلوی و قاجار بود. کشور در مسیر پیشرفت سریع قرار گرفت. و رژیم سلطنت استبدادی به حکومت مردمی و مردم‌ سالاری تبدیل شد. جوانان را میدان‌دار اصلی حوادث نمود و آنها را وارد عرصه مدیریّت کرد. انتقال روحیه‌ و باور «ما می توانیم» به همگان و افزایش اتّکا به توانایی داخلی.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) افزود: انقلاب اسلامی امروز دارای اقتدار است. چالش‌ها تغییر کرده و مستکبران شکست خورده اند. ایران مقتدر، امروز هم مانند آغاز انقلاب با چالش‌های مستکبران روبه‌رو است با تفاوتی کاملاً معنی‌دار مانند چالش آمریکا، در گذشته، چالش با آمریکا بر سر کوتاه کردن دست عمّال بیگانه یا تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران یا رسوا کردن لانه جاسوسی بود.

وی ادامه داد: امروز، چالش بر سرِ حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته حزب ‌الله و مقاومت در سراسر این منطقه است.

سید جلال حسینی افزود: آن روز، مشکل غرب جلوگیری از خرید تسلیحات ابتدایی برای ایران بود. امروز، مشکل او جلوگیری از انتقال سلاحهای پیشرفته‌ ایرانی  به مقاومت است. آن روز، گمان آمریکا آن بود که با چند ایرانی خود فروخته یا با چند هواپیما و بالگرد خواهد توانست بر نظام اسلامی و ملّت ایران فائق آید. امروز، برای مقابله سیاسی و امنیّتی با جمهوری اسلامی، خود را محتاج به یک ائتلاف بزرگ از ده‌ها دولت معاند یا مرعوب می‌بیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha