پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کارگاه‌های آموزشی عملیات مشترک رمضان

در آستانه‌ی فرا رسیدن ماه رمضان کارگاه‌های آموزشی عملیات مشترک رمضان ۱۴۴۰ با موضوع تبیین گام دوم انقلاب در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یوشهر، کارگاه‌های آموزشی دو روزه‌ی عملیات مشترک رمضان ۱۴۴۰ با موضوع تبیین گام دوم انقلاب در آستانه‌ی فرا رسیدن ماه رمضان در سالن اجتماعات مجتمع شهدای خلیج فارس بوشهر برگزار شد. 

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی  مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آئین افتتاحیه این مراسم در سخنانی بر لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط تشکل‌های میان‌تخصصی وابسته به سازمان در میان اقشار مختلف جامعه و به ویژه جامعه‌ی هدف تاکید کرد.
در بخش دوم کارگاه‌های آموزشی عملیات مشترک رمضان ۱۴۴۰ - استان بوشهر کلاس‌های ویژه، اقشار تاثیرگذار اعم از؛ روحانیون مستقر، طرح هجرت، ائمه جماعات و تشکل‌ها و موسسات قرآنی، هیئات مذهبی، جمعیت بانوان فرهیخته، کانون مداحان، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، انجمن‌های اسلامی و سایر تشکل‌های وابسته به سازمان تشکیل شد.

در این کارگاه‌های آموزشی حجج اسلام، موسوی فراز، عسکری و صالح پرور به عنوان اساتید اعزامی از سازمان تبلیغات اسلامی به تبیین و تشریح محورها و سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب پرداختند.

این کارگاه‌ها با محورهایی در قالب؛ رمضان 1440، گام دوم قیام، نقش من و چه باید کرد؟ برگزار شدند و شرکت کنندگان با دریافت محتواهای مفید نسبت به تبیین موضوعات مطرح شده در این نشست‌ها در سطح جامعه و گروه‌های هدف اقدام خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha