جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بهرام سرمست، استاندار قم

حوزه/ استاندار قم گفت: امنیت استان قم با توجه به اجتماعات و جایگاه مهم این استان، بسیار حائز اهمیت است چراکه احساس ناامنی در قم می‌تواند به استان‌های دیگر کشور سرایت کرده و بعد فراملی داشته باشد به همین علت ما برای امنیت مطلوب فعلی قم از نیروهای مختلف امنیتی و انتظامی تقدیر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» بهرام سرمست ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه صفا و همدلی و موجب افزایش روح مسئولیت‌پذیری می‌شود، اظهار کرد: این همبستگی و فعالیت منسجم که با حضور تشکیلات مردمی و سلایق مختلف رقم زده شده قابل تقدیر است.

وی با اشاره به پذیرایی استان قم از سه میلیون زائر در نیمه شعبان اضافه کرد: در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی از جمله نیمه شعبان و ایام نوروز عملکردهای مطلوبی توسط دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان قم به نمایش گذاشته شد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: امنیت استان قم با توجه به اجتماعات و جایگاه مهم این استان، بسیار حائز اهمیت است چراکه احساس ناامنی در قم می‌تواند به استان‌های دیگر کشور سرایت کرده و بعد فراملی داشته باشد به همین علت ما برای امنیت مطلوب فعلی قم از نیروهای مختلف امنیتی و انتظامی تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه نیمه شعبان امسال در حوزه ترافیک مشکلاتی داشتیم، تصریح کرد: گاهی انتقادات با نگاه خیرخواهانه مطرح می‌شود که قابل پذیرش است اما اگر انتقادات بهانه‌ای برای اهداف سیاسی باشد قابل پذیرش نیست.

سرمست با تاکید بر اینکه مناسبت‌های ملی و مذهبی باید در شأن و تراز قم برگزار شود، مطرح کرد: ما بیشتر از هر زمانی نیازمند تعامل و همبستگی هستیم؛ همانطور که امام خمینی(ره) تاکید داشتند وحدت کلمه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و در آینده بیشتر نیازمند این وحدت کلمه خواهیم بود چراکه با تهدیدهای بیشتری روبرو خواهیم بود همانطور که در هفته‌های گذشته با تروریست خواندن سپاه توسط دشمن روبرو شدیم و با اتحاد خود به‌خوبی این توطئه دشمن را پشت‌سر گذاشتیم.

وی بر لزوم پاسداشت خلق‌کنندگان ارزش‌های انقلابی تاکید کرد و ادامه داد: ایثارگران، رزمندگان و شهدا اسوه‌هایی هستند که از خود ارزش‌هایی به‌جا گذاشتند و در مناسبت‌های انقلابی ما باید به دنبال انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان باشیم.

سرمست تعامل و همدلی را عامل موفقیت و پیروزی دانست و عنوان کرد: استفاده از ظرفیت مردم به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی در مراسم‌های ملی و مذهبی باید مورد توجه قرار گیرد و هر سیاست‌گزاری که کمتر از ظرفیت مردم استفاده کند به توفیقات کمتری خواهد رسید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha