شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: کسی که برای فرزندان خود زحمت می کشد مثل مجاهد در راه خدا است بدین معنا که کارگری اجر جهاد در راه خدا را دارد و اگر انسان با این انگیزه کار کند بسیار زندگی برای او شیرین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در مراسمی به مناسبت روز کارگر و تجلیل از کارگران شهرداری شهر چغادک اظهار داشت: تفاوت بسیاری بین فرهنگ اسلامی و فرهنگ غیر اسلامی وجود دارد که یکی از این تفاوت ها در توجه به اقشار به ویژه قشر کارگران است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اهمیت اسلام برای قشر کارگر ابراز داشت: اسلام آنقدر برای کارگران ارزش قائل است که پیامبر(ص) خم میشد و دست کارگران را می بوسید و کارگری را در حد جهاد در راه خدا می دانستند.

امام جمعه چغادک گفت: کسی که برای فرزندان خود زحمت می کشد مثل مجاهد در راه خدا است بدین معنا که کارگری اجر جهاد در راه خدا را دارد و اگر انسان با این انگیزه کار کند بسیار زندگی برای او شیرین خواهد بود.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه عمر نوجوانی خود را کارگری کرده ام ابراز داشت: به این مساله افتحار می کنم چراکه در زندگی‌ام بسیار تاثیر داشت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه متاسفانه در جامعه ما کار کاگری به خوبی ترویج نشده است افزود: آنچه که امروز به جوانان و فرزندان خود می آموزیم پشت میز نشینی است و جوانان کار کاگری را برای خود عار می دانند.

گفتنی است در این مراسم با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از سوی امام جمعه و شهردار چغادک از کارگران شهرداری این شهر تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha