جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جلالی

حوزه/ مدیر مرکز فرهنگی و تبلیغی آینده سازان گفت: سامانه «همراز» یک سامانه پاسخگویی به سؤالات دانش آموزان به صورت آفلاین است که دانش آموزان تماس می گیرند و سؤالات خود را ارائه می کنند و کارشناسان ما نیز در مرکز در مدت ۲۴ ساعت به آنها پاسخ می دهند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام جلالی در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین به فعالیت های این موسسه فرهنگی و تبلیغی آینده سازان اشاره کرد و گفت: مرکز فرهنگی و تبلیغی آینده سازان زیر نظر نمایندگی ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فعالیت می کند و پاسخگویی به خلاء هایی که برخی از تشکل ها در حوزه محتوای تربیتی و معرفت دینی با آن مواجه هستند از جمله فعالیت های این موسسه است.

مدیر مرکز فرهنگی و تبلیغی آینده سازان خاطرنشان کرد: سامانه «همراز» یک سامانه پاسخگویی به سؤالات دانش آموزان به صورت آفلاین است که دانش آموزان تماس می گیرند و سؤالات خود را ارائه می کنند و کارشناسان ما نیز در مرکز در مدت 24 ساعت به آنها پاسخ می دهند .

وی اظهار کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یک نهاد مکتبی و تشکل دانش آموزی است که عمری نزدیک به عمر انقلاب دارد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha