جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام تویسرکانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکان گفت: شهید مطهری در مقابل دو جریان ضد مذهب و بد دینی ایستاد و عاقبت هم به در این راه به شهادت رسید. امروز هم در جامعه با بددینی مواجه هستیم؛ داعش، القاعده، انجمن حجتیه، جریان شیرازی و ... از جمله این بد دینی‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی عصر امرور در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که در سالن بسیج ارومیه برگزار شد اظهار داشت: زمانی که اندیشه‌های مارکسیستی و پوج‌گرایی فضای جامعه را فرا گرفته بود و کمونیست‌ها بر جامعه مسلط بودند، شهید مطهری به میدان نبرد آمد و تفکر اصیل اسلامی را معرفی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شهید مطهری در مقابل دو جریان ضد مذهب و بد دینی ایستاد و عاقبت هم به در این راه به شهادت رسید. امروز هم در جامعه با بددینی مواجه هستیم؛ داعش، القاعده، انجمن حجتیه، جریان شیرازی و ... از جمله این بد دینی‌ها هستند.

وی ادامه داد: بسیج امروز باید خود را به سلاح گفتمان شهید مطهری و امامین انقلاب مجهز و با بصیرت، جریان‌ها منحرف را بشناسد و از انقلاب اسلامی دفاع کند.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی افزود: مبارزه شهید مطهری منحصر به دو جریان نبود، بلکه بدون واهمه از تهمت و تکفیر، مسخره شدن و کف و صوت زدن علیه خود، با مداح‌های بی‌سواد و روضه‌خوان‌های متحجر به مبارزه برخاست و با صراحت تمام انحرافات‌ عزاداری را بیان و  اسلام ناب را به جامعه معرفی کرد.

وی اضافه کرد: شهادت حق شهید مطهری بود و باید شهید می‌شد، چرا که با شهادتش تفکر و اندیشه او منفجر شد و دنیای اسلام را فرا گرفت و اگر دشمنان اسلام می‌دانستند که با شهادت ایشان، اندیشه او در دنیا صدها برابر منتشر می‌شود، هرگز دست به این کار نمی‌زدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha