جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار علما، فضلا و روحانیون اهوازی با حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی

حوزه/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امروز فرزند امیرالمؤمنین(ع) عمود خیمه بوده و ترس برای آقا معنی ندارد؛ ایشان شجاع و نترس و «اشداء علی الکفار» هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری، شامگاه پنج‌شنبه، دوازدهم اردیبهشت‌ماه جاری، در دیدار با علما و فضلای حوزه علمیه اهواز، حضور آیت‌الله موسوی جزایری در استان خوزستان را غنیمت شمرد و تصریح کرد: از روزهای پایانی ماه مبارک شعبان باید کمال بهره و استفاده را برد.

وی با تأکید بر اینکه مبلغان دین، «دعات الی الله» هستند، گفت: حتماً در نسل شما پدرانتان لقمه حلالی خوردند و مادرانتان شیر پاک را در مذاق جان شما نشانده‌اند و چنین سعادتی بی‌دلیل نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی، با بیان اینکه طلاب نان‌خور اهل‌بیت(ع) هستند، گفت: عین حقیقت که شروع و پایان هر امری با اهل‌بیت(ع) بوده و حتی باران الهی نیز به لطف وجود آل الله است.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی ماه رمضان، گفت: معارف اهل‌بیت(ع) را در ماه مبارک رمضان برای مردم بازگو کنید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گلپایگانی، گفت: امروز فرزند امیرالمؤمنین(ع) عمود خیمه بوده و ترس برای آقا معنی ندارد؛ ایشان شجاع و نترس و «اشداء علی الکفار» هستند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha