شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه آیت الله حق شناس(ره) تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور خطاب به دولتمردان، گفت: در جنگ احزاب تمام کفر و شرک بر اسلام هجوم آوردند و بعد از مدتی خودشان عقب نشینی کردند و این پیروزی برای اسلام در سایه صبر و مقاومت و توکل به خدا حاصل شد، نه با تکیه بر کدخدا!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم جشن عمامه گذاری جمعی از طلاب مدرسه علمیه آیت الله حق شناس(ره) تهران که به دستان مبارک مقام معظم رهبری ملبس به لباس روحانیت شده بودند، شامگاه روز پنجشنبه، با حضور مردم و جمعی از مسئولان و اساتید حوزه علمیه تهران در آستان مقدس امازاده زاده اسماعیل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم با اشاره به مشکلات و تهدید های فرهنگی که توسط استکبار جهانی بر علیه مردم ایران و بخصوص جوانان پیش آمده است، گفت: برای رفع این مشکلات باید اقدام عملی، کار جهادی و انقلابی انجام گیرد و یکی از این اقدامات پرورش عالمانی است که از دین و انسانیت مخلصانه و متعهدانه دفاع می کنند.

وی در خصوص فعالیت های دشمنان در فضای مجازی گفت: همان طور که باید از فضای مجازی استفاده کرد، در عین حال باید از آن محافظت شود، چرا که یکی از راه های نفوذ دشمن همین فضای مجازی است که استکبار جهانی با تمام امکانات خود در این فضا متمرکز شده است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله حق شناس(ره) تهران در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، خطاب به دولتمردان، اظهار داشت: در قرآن کریم بر یخشون الله تاکید شده است نه از کدخدا و مسئولان باید با نگاه به داخل کشور و امکانات فراوانی که وجود دارد اقدامات لازم را انجام دهند که اگر این طور باشد وعده الهی پشتیبان کشور خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم گفت: در مدتی که حضرت رسول(ص) وظیفه پیامبری بر عهده‌ داشت، توانستند در سایه مکتب زلال ناب و آموزه‌های وحیانی قرآن مجید و همراهی مردم، نظام جاهلیت را به‌ نظام الهی متمدنانه تبدیل کنند و امروز وظیفه روحانیون است که ادامه دهنده راه پیامبر باشند و مردم را از جهالت و گمراهی بیرون آورند.

وی تاکید کرد: در جنگ احزاب تمام کفر و شرک بر اسلام هجوم آوردند و بعد از مدتی خودشان عقب نشینی کردند و این پیروزی برای اسلام در سایه صبر و مقاومت و توکل به خدا حاصل شد، نه تکیه بر کدخدا!!

گفتنی است؛ در این مراسم یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین قاسمی طلبه شهید همدانی گرامی داشته شد.

 

 

خبرنگار: سعید امیری

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha